نوشته شده توسط : احمد

 

در دهه 1960 یک مهندس ارشد آمریکایی اصل KISS را ابداع کرد و در همان زمان این اصل به اصل طراحی سیستم های امنیت فیزیکی معروف شد. این اصل در ترجمه لفظی به این شکل بیان می شود “ساده بودن بهترین کاربرد را در سیستم ها دارد”.

به طور خلاصه اصل KISS از مفهوم سادگی استقبال می کند و بیان می کند که اکثر سیستم ها درصورتی که ساده تر باشند و نه پیچیده تر، بهترین عملکرد را دارند. این اصل در سیستم های مختلف کاربرد دارد و در نتیجه وقتی صحبت از سیستم های امنیت فیزیکی می شود، این مفهوم می تواند یک عنصر اساسی در موفقیت کلی آنها به حساب آید.

 محیط های کاری امن

سالها تلاش در بهبود عملکرد صنعت امنیت نیاز به یک محیط امن را در برابر میل به فناوری مناسب برای کاربران قرار داده است. با این حال ، یافتن یک راه حل مناسب و مفید بین این دو اغلب دست نیافتنی به نظر می رسد. اعتقاد عمومی بین کارشناسان امنیت بر این است که شما می توانید همزمان با دستیابی به امنیت بالا ، طراحی و راحتی عملیاتی را نیز در سیستم های خود داشته باشید اما در عمل بسیاری از سیستم ها راحتی را قربانی امنیت بالای یک فضا می کنند.

یکی از کارشناسان خبره در حوزه امنیت در این باره  می گوید: “اگر درک درستی از خطرات مربوط به امنیت و تأثیر جداگانه و یا جمعی آنها بر اهداف اصلی سازمان وجود داشته باشد ، می توان به یک قطعیت برای طراحی بهینه سیستم های امنیتی رسید. من معتقد نیستم که راحتی و امنیت بالا باید در مقابل یکدیگر قرار گیرند. به عبارتی دقیق تر شما می توانید همزمان با دستیابی به امنیت بالا ، طراحی و راحتی عملیاتی را نیز در اختیار خود داشته باشید.”

اهمیت کنترل دسترسی ایمن

گفتیم که اصل مهم در سیستم های امنیتی این است که علاوه بر بالا بردن امنیت یک فضا میزان راحتی و دسترسی پذیری افراد را نیز بالا ببرد. متاسفانه پیش فرض عمومی میان خبره های صنعت امنیت بر این است که برای امنیت واقعی سازمان ها و فضاها ، دسترسی به آنها را باید سخت و دشوار کرد. بنابراین ، از نظر ماهیت ، کنترل دسترسی به گونه ای محدود طراحی شده است که فقط کارکنان مجاز و بازدیدکنندگان اجازه دسترسی به امکانات یا سایر مناطق امن را در داخل یک فضای امنیتی داشته باشند. کاملا واضح هست که این موضوع بلافاصله راحتی را با امنیت مغایرت می دهد.

اکثر مردم محدودیت ورودی کنترل شده را با استفاده از کارت یا بیومتریک تحمل می کنند زیرا نیاز به امنیت را درک می کنند. اما هنگامی که این فناوری مانع از آن می شود که کارکنان در طول یک روز کاری آزادانه در محیط کار خود تردد کنند ، یا وقتی این سیستم ها بازدید کنندگان و فروشندگان بالقوه را از ورود یک تجربه مثبت به ساختمان باز می دارند ، تحمل عمومی نسبت به سیستم های امنیتی کمتر می شود. همین موضوع باعث می شود که بازخورد منفی در مقابل صنعت امنیت به طور کلی برای افراد بوجود آید.

 افزایش امنیت شرکت

مشاوران و مدیران امنیتی همگی تأکید می کنند که درک تهدیدات و سطح ریسک های یک سازمان به احتمال زیاد زیرساخت ها و رویکردهای امنیتی فیزیکی آنها را مشخص می کند. تمام فناوری های دنیا اگر توسط کسانی که انتظار دارند از آن استفاده کنند پذیرفته نشده باشد و با فرهنگ سازمان متناسب نباشد ، بی فایده است.

وقتی کارمندان و مشتریان در مورد اینکه واقعاً امنیت چیست آموزش ببینند، می فهمند که راحتی خود را از دست نمی دهند ، در حال جابجایی آزادانه هستند ومی توانند از نقطه A به نقطه B به راحتی تردد کنند.

داده ها و اطلاعات همگرا گزینه های جدید دسترسی را شکل می دهند. مهاجرت سیستم های کنترل دسترسی فیزیکی به یک سیستم عامل شبکه محور، یک تغییر  بزرگ برای فناوری های امنیتی است.

مهاجرت سیستم های کنترل دسترسی فیزیکی به یک بستر شبکه محور، یک تغییر دهنده برای گزینه های نو ظهور فناوری امنیتی بوده است. گسترش اینترنت اشیا (IoT) ، دستگاه های ارتباط نزدیک در زمینه انرژی مجهز به فناوری بلوتوث و انفجار سیستم های اطلاعاتی همگرا و همچنین ابزارهای مدیریت هوشمند هویت که اکنون کنترل دسترسی را هدایت می کنند، از جمله مواردی است که راحتی کارکنان و بازدیدکنندگان را تسهیل کرده است.

امنیت فیزیکیبیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

نحوه برآوردن نکات امنیتی در بدو ورود

در حالی که مدیران امنیتی با ارائه حداکثر سطح امنیت ممکن امکانات خود را محدود می کنند ، همیشه عنصر انسانی در فضاهای امنیتی وجود دارد که باید راحتی عملکرد آنها نیز در نظر گرفته شود. اما آیا تلاش برای راحتی مردم و بهبود عملکرد سیستم امنیتی افزایش هزینه ها را به همراه دارد؟

آیا همه این راحتی ها و انگیزه ارائه یک تجربه امنیتی مثبت باعث کاهش سطح کلی امنیت یک سازمان نمی شود؟ اگر چنین است ، چگونه می توانیم همان تجربه مثبت از جمله سرعت ورود را ادامه دهیم – ضمن اینکه کاهش خطر و پیشگیری از تهدید را بهبود ببخشیم؟

استقرار دوربین های فیلمبرداری ، سنسورها

برخی از سازمان ها از دوربین ها یا سنسورهای نظارت تصویری برای کمک به شناسایی خطرات امنیتی پس از بروز حادثه یا باز ماندن درب های ورودی برای مدت طولانی تر از قوانین کلی سیستم امنیتی استفاده می کنند. این روش در مواردی که امکانات برای بهینه سازی توان مصرفی و حفظ تجربه مثبت برای کارکنان و بازدید کنندگان کافی باشد، یک گزینه بسیار مناسب است.

کارکنان امنیتی که بر روی فیدهای ویدئویی نظارت دارند می توانند مدیریت امنیت یک فضا را رصد کنند تا بتوان اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام داد – اما چنین سیستم هایی در بهترین حالت یک راه حل واکنشی هستند. این امر مانع ورود افراد غیرمجاز نمی شود بلکه ورود غیر مجاز را اطلاع رسانی می کند و بنابراین یک راه حل کاملاً مطمئن به حساب نمی آید.

محافظت از محیط

بنابراین ، اولین قدم مهم برای تعیین آنچه درست است در هر نقطه ورودی داخل و اطراف محیط است. به یاد داشته باشید که راحتی مساوی با کاهش توان عملیاتی نیست. راحتی، سهولت ورود هر فردی است که از آستانه یک فضای حفاظت شده عبور می کند ، در حالی که توان عملیاتی مربوط به سرعتی است که بسیاری از افراد می توانند به امکانات محیط دسترسی پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

 

برای بهبود طراحی وب سایت خود، چه روشی را در پیش گرفته اید؟ آیا می دانید که یکی از اصلی ترین موضوع ها برای بهبود طراحی سایت، شناسایی و استفاده از رنگ مناسب است؟

به شما پیشنهاد می کنیم که برای بهبود طراحی وب سایت خود، از رنگ های مناسب و قابل دسترسی برای همه استفاده کنید.

آیا می دانید بیش از 4 درصد از جمعیت نابینایان هستند؟ تغییرات مختلفی از نابینایی رنگ و سایر اختلالات بینایی می تواند بر خوانایی و قابلیت استفاده وب سایت شما تاثیر بگذارد.

این مهم است که شما اطمینان حاصل کنید که طراحی شما برای همه کاربران قابل دسترسی است و مهم نیست که رنگ آن ها را چگونه ببینند بلکه باید بتوانند به راحتی مقاله شما را مطالعه و وب سایت شما را بررسی کنند.

قابلیت دسترسی چیست؟

در اینجا چندین کنترل و استاندارد دسترسی به هنگام طراحی وب سایت وجود دارد که هدف کلی آن ها ارائه یک طراحی وب سایت و بهبود طراحی وب سایت است که هر کاربر می تواند با سهولت آن را درک کند.

نگرانی های دسترسی از هر چیز متفاوت است می توان به صدا، ناوبری و بازخورد، خصوصیات متن و رنگ اشاره کرد.

تغییرات مختلفی از جمله اختلالات بینایی، از جمله نابینایی رنگ، نگرانی اصلی در مورد یک رسانه بصری، مانند وب سایت است.

براساس آگاهی از رنگ کور، 1 در 12 مرد و 1 از 200 زن در سراسر جهان از نوعی نقص بینایی رنگ برخوردار هستند.

دستورالعمل ها و استانداردهای دسترسی برای بهبود طراحی وب سایت

هنگام صحبت از رنگ و دسترسی، نگرانی اصلی، تضاد بین رنگ های یک سایت است.

این شامل تضاد رنگ ها در پیش زمینه و پس زمینه، تضاد رنگ ها برای متن (از جمله نوع فونت و اندازه) و تقابل رنگ برای همه عناصر رابط کاربری است.

سندی وجود دارد که بهترین شیوه های دسترسی به وب از جمله رنگ را شرح می دهد. دستورالعمل های دسترسی در WCAG نسخه 2.1 ارائه شده است و همه موارد مورد نیاز برای دستیابی بیشتر به یک وب سایت را در بر می گیرد.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این دستورالعمل ها کسب کنید.

 

دسترسی به رنگ بهترین شیوه ها

  • تضاد کافی بین پیش زمینه و پیش زمینه ایجاد کنید. این مربوط به عناصر از هر نوع مربوط به یکدیگر است.
  • برای انتقال اطلاعات از رنگ و چیز دیگری استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که عناصر تعاملی، ناوبری و منوی سایت به راحتی قابل شناسایی هستند.
  • اطمینان حاصل کنید که برچسب های فرم دارای رنگی به خصوص هستند که خواندن آن آسان است.
  • متن و عناصر تعاملی باید نسبت کنتراست حداقل 4.5 به 1 داشته باشند.

10 ابزار دستیابی به رنگ برای بهبود طراحی وب سایت

ابزارهای بسیار خوبی در دسترس هستند که به شما کمک می کنند همه چیز را از کنتراست با ترکیب رنگ گرفته تا ساخت پالت که تا حد امکان در دسترس است بررسی کنید.

در اینجا چند مورد به ابزارهای مخصوص بهبود طراحی وب سایت از طریق شناسایی و دسترسی به رنگ ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

WebAIM Color Contrast Checker

WebAIM Color Contrast Checker بین کنتراست بین رنگ های پیش زمینه و پیش زمینه را بررسی می کند و با نسبت 4.5: 1 یا بالاتر برای شما هدف می گیرد.

Colorable

تست های رنگی با استفاده از تفاوت درخشش در تضاد هستند که باعث می شود هر رنگ قابل تشخیص باشد. بیشتر از رنگ پایه استفاده می کند بلکه باعث درخشندگی و اشیا اطراف می شود و با استفاده از این ابزار، شما می توانید به راحتی جهت بهبود طراحی وب سایت خود قدم بردارید.

 

     قیمت طراحی سایت

Color Safe

Color Safe به شما کمک می کند بر اساس دستورالعمل های WCAG پالت های رنگی در دسترس ایجاد کنید.

این پالت ها اطمینان حاصل می کنند که از خواندن بهینه از نسبت های مناسب زمینه و کنتراست استفاده می کنید و به شما در بهبود طراحی وب سایت، کمک شایانی می کند.

Web Accessibility Guidelines

Web Accessibility Guidelines دارای کنتراست رنگی است که رنگ های مختلفی را در زمینه های مختلف نشان می دهد که خواندن مطالب را برای کاربران شما آسان تر می کند.

برای ایجاد گزینه های پس زمینه و متن واضح و قابل فهم از آن جهت بهبود طراحی وب سایت می توانید از این ابزار استفاده کنید.

Stark

Stark یک افزونه Adobe XD و Sketch است که می توانید هنگام کار روی طرح ها، از قابلیت آزمایش آن استفاده کنید.

با استفاده از این پلاگین / افزونه، می توانید به راحتی کنتراست را امتحان کنید، یک شبیه سازی کوری رنگ را اجرا کنید یا حتی برای بهبود از پیشنهادات رنگی استفاده کنید تا جهت بهبود طراحی وب سایت خود، قدم بردارید.

Colors for All

Colors for All نمودار بصری رنگی در یک شبکه است که پینگ های ترکیبی را که مطابق با استانداردهای WCAG هستند نشان می دهد و می تواند در جهت بهبود طراحی وب سایت شما، کمک بسیار زیادی کند.

Color Blind Web Page Filter

Color Blind Web Page Filter به شما امکان می دهد یک آدرس اینترنتی (URL) را در آن قرار دهید، فیلتر بینایی را تنظیم کنید و ببینید صفحه چگونه به نظر می رسد.

این می تواند یک آزمایش عالی برای کمک به شما در تجسم چگونگی دستیابی به یک طرح باشد و از این جهت می توانید برای بهبود طراحی وب سایت خود قدم بردارید.

Color Review

Color Review یک برنامه است که با کمک ابزار swatch و eyedropper کار می کند که به شما در بررسی کنتراست رنگ کمک می کند.

همچنین می توانید از آن در مرورگر استفاده کنید.

برای نمونه ای از آنچه خواندن دشوار به نظر می رسد، رنگ های تصادفی را رسم کنید و ببینید که مراحل بهبود طراحی وب سایت شما تا کجا پیش رفته است.

Colors

ابزار Colors شامل 90 ترکیب جفت رنگ برای طراحی وب سایت در دسترس شما قرار داده است.

هر ترکیبی یک راهنما و نسبت اندازه را نشان می دهد، بنابراین با استفاده از این ابزار می توانید ببینید وب سایت شما چگونه به نظر می رسد و مراحل بهبود طراحی وب سایت شما تا کجا پیش رفته است.

اگر به دنبال ایجاد پالت های رنگی در دسترس هستید، ابزار Colors بهترین ابزاری است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

 

روند طراحی سایت دائما در حال تغییر است و در سال 2020، قرار است که شاهد امکانات بی پایانی در حوزه طراحی وب باشیم که طراحان با حوصله و تفریحی اقدام به طراحی وب می کنند و روندهای جدیدی را در دنیای وب خلق می کنند.

طراحان وب امروزی، سبک های قبلی را دوباره اختراع می کنند و بی وقفه با تکنیک های جدید آن را مورد آزمایش قرار می دهند.

در این زمان، برخی از سبک های محبوب وجود دارد که به تازگی از بین نمی روند، مانند طراحی وب مینیمالیسم همیشه بوده است و در حال حاضر نیز به تازگی در صنعت طراحی وب مد شده است.

به نظر شما حوزه طراحی وب در سال 2020 چه روندهایی را طی می کند؟

اگر می خواهید جدیدترین روندها را زودتر از برنامه نویسان و طراحان وب تشخیص دهید، باید گفت که شما به متخصصان این کار احتیاج دارید.

ما از برخی از طراحان برتر در انجمن “طراحی 99” پرسیدیم که روند طراحی وب در سال 2020 را چه می بینند.

براساس دانش آن ها، برای شما مقاله ای را ایجاد کرده ایم تا با مطالعه کردن آن بتوانید روند طراحی وب در سال 2020 را پیش بینی کنید و بتوانید از این بازار، کسب درآمد داشته باشید 
 

  1. حالت تاریک

طراحی وب در سال 2020طراحی وب در حالت تاریک نه تنها فوق العاده مدرن به نظر می رسد، بلکه از نظر چشم نیز به آسانی قابل مشاهده است و باعث می شوند رنگ ها و عناصر طراحی پر رنگ شوند و از دید مخاطب، نگاه جذاب تری به سایت شما داشته باشد.

بعضی اوقات، از نظر بصری خیره کننده ترین روند طراحی وب، شروع های عملی دارند.

حالت تاریک برای صفحه نمایش OLED بهتر است که باعث می شود صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر صفحه نمایش در پیش بگیرد اما این ابزار نمی تواند مانع از نگاه خوب آن ها شود.

پس زمینه های تیره باعث بهبود دید رنگ سایت می شود و کاربر به رضایت حداکثری خواهد رسید.

به طور هم زمان، زیبایی شناسی طراحی وب با رنگ حالت تاریک کاملا با سایر روندهای طراحی شایع در سال 2020 متناسب است که شامل طرح های رنگی تیره و روحیه ای همراه با رنگ های درخشان و همچنین سایبرپانک و سبک های دیستوپیایی اما تاریک است.

  1. ناقص

عناصر طراحی ناقص و دست ساز، احساسات و انسانیت را به وب سایت ها تزریق می کنند که به نظر می رسد کاربران پس از دیدن گرافیک های کامل و در عین حال غیر شخصی، بر طراحی وب در سال ها تسلط دارند. در سال 2020، با افزودن برخی واقعیت های دستی، طراحی وب را به بازدید کنندگان جان تازه و جذابی را می بخشد.

در واقع، چه کسی نمی تواند این روزها کمی از مثبت دیگری استفاده کند. آیکون های منحصر به فرد و شیک و دستی و سایر عناصر شخصیت برند شما را نشان می دهد و از رقبای خود ایستادگی می کند.

در حقیقت، این روند سرکش گرانه تقریبا مخالف روند طراحی های تخت با پیکسل کامل است، بنابراین لبه های خراشیده و شکل های باز خود را لعاب کنید تا نشان دهید که مارک شما انسانی و با کیفیت است و به این صورت می توانید از طریق طراحی وب با حالت ناقص، نگاه مخاطبین را به سمت سایت خود جذب کنید.

این نمادهای دست ساز یا تصاویر دست ساز، در سال 2020 خواهیم دید که طراحان بیشتری در طراحی وب خود، المان ها و عناصر با ظاهری آشفتگی را به سایت ها اضافه می کنند.

  1. عناصر سه بعدی همه جانبه

طراحی وب در ایرانتصاویر سه بعدی، همیشه مردم را خوشحال کرده است.

آنچه این روند را عقب نگه می داشت، فناوری و قیمت قبلی گران قیمت آن بود. اما همانطور که استودیو Pinch توضیح می دهد، اکنون این فناوری در مکانی است که می توانید بدون تجهیزات طراحی وب خود را به راحتی سه بعدی انجام دهید و نگاه کاربران را به سایت خود جذب کنید.

تا زمانی که VR تبدیل به جریان اصلی و برای کاربران اینترنتی دنیا مقرون به صرفه تر شود، تصاویر سه بعدی بیش از حد واقع بینانه که اغلب کل صفحه را می گیرد بهترین روش برای ایجاد یک تجربه همه جانبه برای سایت شما است.

این مزیت فقط برای طراحی وب تصویری نیست، بلکه برای UX نیز طراحی سه بعدی تعاملی کاربران را به ماندن طولانی تر ترغیب می کند.

با آشکار ساختن سال 2020، انتظار می رود که طراحی های وب همه جانبه سه بعدی را مشاهده کنید که کاربران را به سمت فضای داخلی دیجیتال و واقعیت بیندازند و به دنیای جدید طراحی وب باید سلام کرد.

  1. سایه ها، لایه ها و عناصر شناور نرم

این روند همه چیز در ایجاد عمق یک سایت است. مانند یک طراحی وب سه بعدی، حتما نیاز نیست تا از بالا و هدینگ صفحه شروع به تنظیم کنید بلکه سایه های نرم و عناصر شناور باعث افزایش علاقه و عمق کاربر به سایت شما می شود و به صفحه وب شما یک نورایی خاص سه بعدی می دهد.

انداختن سایت ها و لایه ها صرفا برای گرافیک نیست بلکه شما می توانید از آن در طراحی سایت و تنظیم متون و المان های سایت نیز استفاده کنید که طراحی وب شما را بسیار جذاب نشان می دهد.

با استفاده از اصول طراحی مواد یک قدم جلوتر از طراحانی هستید که می توانند کمی عمق بیشتری را به طرح های دو بعدی با سایه های نرم و عناصر لایه بندی در بالای یکدیگر برای عمق طراحی سایت، استفاده کنند.

اگر می خواهید تا در روند طراحی وب در سال 2020 شناور باشید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما این موضوع را جدی بگیرد و دیگر زمان سایت ها با طراحی وب ساده و ناکارآمد، سرآمده و کمتر کسی حاضر است چنین سایتی را سفارش دهد تا آن را به مشتریان خود نشان دهد.

شما با طراحی سایت همراه با سایه ها و لایه های منظم، در واقع اعتباری به کسب و کار خود بخشیده اید که باعث می شود نگاه مخاطبین و مشتریان شما به سمت سایت شما سوق داده شود.

 

      قیمت طراحی سایت

  1. مخلوط عکاسی با گرافیک

طراحی سایت سادهبا مخلوط کردن گرافیک های اصلی در بالای عکس های واقعی، تصویری به یاد ماندنی را در ذهن مخاطب ایجاد می کنید که باعث می شود خلاقیت شما کارآمد باشد و از نگاه مخاطب، یک مسئله خارق العاده را خلق کرده باشید.

این روند کولاژ مانند یک روند همه کاره است و شما می توانید از آن برای افزودن زیبایی و جذابیت خاصی استفاده کنید به جای این که عکس محصول پررنگ باشد یا می توانید از ویژگی های جدی تر آن برای ارتباط بهتر با مفاهیم پیچیده یا انتزاعی مانند فناوری های به خصوص استفاده کنید.

برای استفاده بیشتر از انعطاف پذیری این روند در سال 2020 برای طراحی وب، حتما سبک تصاویر و گرافیک ها با شخصیت برند شما مطابقت داشته باشد.

نسبت به تفسیر سخنان مردم درباره سایت شما، عکس ها و گرافیک های صورت گرفته بر روی سایت شما، می تواند تغییر پیدا کند و از این جهت احترامی به مخاطبین خود گذاشته اید که یعنی سایت شما انتقاد پذیر است.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی

  1. فریم سالید با فضای سفید

طرح های کامل مدتی است که در طراحی وب گرایش دارند.

اکنون، برای روند طراحی وب، بسیاری از طراحان سایت از فضای سفید سایت به درستی استفاده می کنند و در سال 2020 باعث شده تا این نگاه در ذهن مخاطب بسیار جذاب و خاص باشد.

در سال 2020، ما قاب های گسترده ای از فضای سفید را خواهیم دید که طراحی وب ساختار کاملی را ارائه می دهد. قاب بندی با اجازه دادن به هر عنصر در صفحه، فضای زیادی را به وجود می آورد، فریم و پایه مناسب برای درخشش تصویری را ایجاد می کند و فریم های منظم و مرتب شده در اطراف وب سایت ها یک حس رضایت بخش را ایجاد می کنند و به اولویت بندی و جدا کردن بخش های مختلف یک صفحه کمک می کنند.

  1. طرح های رنگی و درخشان

در حالی که به سال 2020 می رویم، شاهد جفت شدن رنگ های مختلفی خواهیم بود که از لحاظ استراتژیکی برای پرش از طراحی صفحه از یک صفحه دیگر استفاده می شود.

طراحی وب با استفاده از رنگ های درخشان و تاریک و رنگ های بسیار اشباع در ترکیب با سایه های تیره تر و خاموش، پررنگ تر از قبل می شود تا به این طرح ها جلوه ای تازه و جذاب ببخشید.

در سال 2020، طرح های رنگی جذاب نقش اساسی در طراحی وب خواهند داشت.
با روند طراحی وب مانند مینیمالیسم شدید و حالت تاریک در حال ظهور، رنگ های درخشان واقعا جذاب هستند و در نگاه کاربران می درخشند.

  1. ناوبری مینیمالیستی

طراحی سایت مینیمالیسموقتی صحبت از  طراحی مینیمالیسم می شود، فکر نکنید که کار سختی در انتظار شما است، زیرا از آن چه که فکر می کنید، بسیار ساده تر خواهد بود و از آن جا که عناصر کمتری برای طراحی وب به صورت مینیمالیسم وجود دارد، شما باید همان سطح کارایی (شاید حتی بهتر) رابط کمتری نیز داشته باشید.

برای تعادل زیبایی شناسی با کارایی، طراحی وب مینیمالیستی با استفاده از فضا، تصاویر خیره کننده، تایپوگرافی چشمگیر و تمرکز کلی روی خود محتوا بگذارید و با انجام دادن همین کارهای ساده، در واقع شما مطیع طراحی مینیمالیسم بوده اید.

ما این تکنیک ها را ستون های مینیمالیسم می نامیم، و در زیر هفت مورد مفید را بر اساس تجربیات ما در ساخت و قدردانی از وب سایت ها ذکر کرده ایم. جای تعجب نیست که امروزه مینیمالیسم در حال تبدیل شدن به یک سبک محبوب است – این به طور مستقیم با بسیاری از گرایش های طراحی مدرن وب ارتباط دارد، که شما نیز در زیر می شناسید.

با ظهور دستگاه های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند، به طور کلی طراحی وب نقش کم رنگ تری را در این حوزه دارد.

با ایجاد طراحی ناوبری مینیمالیستی، در واقع کار کردن با سایت را برای کاربر بسیار آسان می کنید و کاربر بدون هیچ مشکلی می تواند در صفحه های سایت شما جا به جا شود بدون اینکه نیاز باشد تا از آخرین تکنیک های طراحی وب برای سایت خود استفاده کنید.

در عین حال، تصاویر اهمیت بیشتری پیدا می کنند و عکس ها و فیلم ها در مقیاس بزرگ شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران افزایش می دهد در حالی که طبق پیش بینی های صورت گرفته، قرار است نقش متن در طراحی وب و استفاده در سایت، کمتر شود.

با داشتن متن کمتر در صفحه، تصاویر بزرگ به پیش زمینه کشیده می شوند و تمرکز اصلی ترکیب را نشان می دهند. از آنجا که تصویر توجه کاربر را به خود جلب می کند، اطمینان حاصل کنید که ارزش آن را دارد و کاربران می توانند به راحتی به محتوای سایت دسترسی داشته باشند و اینطور نباشد که حال با وجود تصاویر فکر کنید تمامی کار را به درستی انجام داده اید.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 

مطالب کاربردی در زمینه دوربین مداربسته ، نصب دوربین مداربسته و هر آنچه شما در خصوص صنعت حفاظت تصویری لازم دارید.

  1. http://webonline55.monoblog.ir/post-9.html
  2. http://samyartejarat.monoblog.ir/post-6.html
  3. http://samyartejarat.monoblog.ir/post-10.html
  4. http://samyartejarat.monoblog.ir/post-9.html
  5. http://samyartejarat.monoblog.ir/post-8.html
  6. http://samyartejarat.monoblog.ir/post-7.html
  7. http://shishekaran.avablog.ir/post/23/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2010+%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  8. http://shishekaran.avablog.ir/post/27/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%9B+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2020
  9. http://shishekaran.avablog.ir/post/26/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87+%2F+%D9%86%D9%87+%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%A7%DB%8C%D9%86+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  10. http://shishekaran.avablog.ir/post/25/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87
  11. http://shishekaran.avablog.ir/post/24/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1+%D9%87%D9%88%D8%B4+%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C+%D8%A8%D8%B1+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA
  12. http://shishe-darb.avablog.ir/post/24/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2010+%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  13. http://shishe-darb.avablog.ir/post/28/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1+%D9%87%D9%88%D8%B4+%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C+%D8%A8%D8%B1+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA
  14. http://shishe-darb.avablog.ir/post/27/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87
  15. http://shishe-darb.avablog.ir/post/26/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87+%2F+%D9%86%D9%87+%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%A7%DB%8C%D9%86+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  16. http://shishe-darb.avablog.ir/post/25/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%9B+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2020
  17. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/24/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2010+%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  18. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/29/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1+%D9%87%D9%88%D8%B4+%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C+%D8%A8%D8%B1+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA
  19. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/28/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87

http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/27/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87+%2F+%D9%86%D9%87+%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%A7%DB%8C%D9%86+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF

  1. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/25/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%9B+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2020
  2. http://dorbiin.avablog.ir/post/19/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2010+%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  3. http://dorbiin.avablog.ir/post/23/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87+%2F+%D9%86%D9%87+%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%A7%DB%8C%D9%86+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  4. http://dorbiin.avablog.ir/post/22/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87
  5. http://dorbiin.avablog.ir/post/20/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%9B+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2020
  6. http://rahband5.avablog.ir/post/20/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2010+%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  7. http://rahband5.avablog.ir/post/22/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87+%2F+%D9%86%D9%87+%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%A7%DB%8C%D9%86+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  8. http://rahband5.avablog.ir/post/21/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%9B+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2020
  9. http://rahband7.avablog.ir/post/22/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

 

 

طراحی سایت صنعتی به افراد این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از نحوه خرید تا اطلاع رسانی در مورد معرفی کالاهای جدید و همچنین نحوه ارتباط با صاحبان صنعت به دست آورند؛ از آنجایی که طراحی سایت صنعتی به صورت تخصصی انجام می‌گیرد، برای این منظور باید از قدرت بالایی برخوردار باشد.

هر حرفه و کسب و کاری برای اینکه بتواند در بازار رقابتی، خود را به مخاطب بشناساند و از این طریق به فروش بالایی برسد، می‌تواند با طراحی سایت، محصولات و خدمات خود را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

بسیاری از کالاهای صنعتی به کشورهای دیگر صادر می‌شوند و یا واردات در این زمینه صورت می‌گیرد؛ بنابراین این سایت‌ها باید با متدهای روز دنیا طراحی شوند. از طریق طراحی سایت می‌توان بازارهای آنلاین و به روزی را به وجود آورد که می‌توانند در بازارهای جهانی رقابت کنند.

از آنجایی که کارخانجات صنعتی بسیاری در زمینه‌های مختلف مشغول به کار هستند، هر کدام از این کارخانه‌ها برای اینکه بتوانند مشتریان بسیاری را برای خود ایجاد کنند باید در ایجاد وب سایت صنعتی خود بسیار دقیق عمل کنند. ایجاد برندهای صنعتی با طراحی سایت به راحتی می‌تواند همه‌گیر شود. در مدت زمان اندکی با طراحی سایت، محصولات و کالاهای تولید شده توسط واحد صنعتی می‌توانند مشتریان خود را بیابند.

طراحی سایت صنعتی باید شامل چه امکاناتی باشد؟

طراحی سایت صنعتی باید دارای امکاناتی باشد که مشتریان و کسانی که از سایت بازدید می‌کنند بتوانند در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسند؛ بنابراین راه اندازی سایت صنعتی باید دارای امکاناتی باشد که مشتریان در وهله اول بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

می توانیم امکانات مورد نیازی که باید در راه اندازی سایت صنعتی استفاده شود را به صورت زیر بیان کنیم.

  1. پنل مربوط به معرفی شرکت مربوطه و یا حرفه‌ای که طراحی سایت برای این منظور ایجاد شده است.
  2. معرفی محصولات و بروز رسانی محصولات جدید
  3. نحوه قیمت گذاری مربوط به محصولات
  4. توضیحات مربوط به فروش هر محصول
  5. فروشگاه اینترنتی محصولات (در صورت نیاز)
  6. ثبت نظرات و پیشنهادات مردم
  7. معرفی نمایندگی‌های فروش در شهرها
  8. هر محصول را به صورت گروه‌بندی باید معرفی کرد.
  9. ارائه عکس مربوط به هر محصول و ایجاد کاتالوگ برای تمام محصولات شرکت مورد نظر
  10. فرستادن ایمیل و یا پیامک به مخاطبان
  11. امکان ارتباط با هیئت مدیره
  12. فرم‌های مختلف مانند فرم اخذ نمایندگی و استعلام آنلاین
  13. قابلیت چند زبانه بودن
  14. گالری تصاویر کارخانه و گواهینامه‌ها و نمایشگاه‌ها….
  15. معرفی شرکت و کارخانه و بخش درباره ما
  16. اطلاعات تماس و فرم تماس
  17. و بسیاری امکانات دیگر….

در طراحی سایت در هر حرفه‌ای باید این امکانات وجود داشته باشد، البته نیاز به بخش فروشگاهی آنلاین با توجه به سیاست شما مشخص می‌شود. هر سایتی با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد، می‌تواند بازدید خود را بالا ببرد.

اگر طراحی سایت به صورت اصولی و حرفه‌ای صورت نگیرد، نمی تواند در گوگل در جایگاه بالایی قرار گیرد؛ از این رو می‌توانید طراحی سایت خود را به شرکت رایان بسپارید تا در عرض کمترین زمان و با بالاترین کیفیت و امکانات، طراحی سایت صنعتی شما را انجام دهد.

 

طراحی سایت وردپرسطراحی پورتال

طراحی سایت صنعتی و هدف از انجام آن

برای اینکه محصولات یک شرکت و یا کارخانه‌ای به فروش فوق العاده‌ای برسد و مردم از این محصولات آگاهی پیدا کنند، طراحی وب سایت صنعتی می‌تواند به این امر کمک کند؛ در واقع هدف از ساخت سایت صنعتی می‌تواند نشان دادن و رو نمایی از محصولات جدید کارخانه مورد نظر باشد.

شرکت رایان یکی از مجریان برتر در زمینه طراحی سایت است. این شرکت با داشتن سابقه درخشان و طولانی در طراحی سایت صنعتی توانسته نظر مخاطبان و صاحبان صنعت را به خود جلب کند؛ از آنجایی که شرکت رایان از متدهای جدید و برنامه نویسی‌های خاص برای طراحی وب سایت صنعتی استفاده می‌کند، می‌توان از سرعت بالای این سایت‌ها مطمئن بود.

وب سایت صنعتی می‌تواند مخاطبان زیادی را به واسطه بازاریابی جذب کند؛ در نتیجه فروش محصولات با ایجاد وب سایت صنعتی به صورت اصولی می‌تواند بالا رود که طبیعتاً این سوددهی می‌تواند برای صاحبان مشاغل بسیار مهم باشد. بازاریابی در واقع مهمترین هدف طراحی سایت است.

طراحی سایت صنعتی و کاربردهای آن

طراحی سایت صنعتی برای هر شرکت می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. طراحی سایت می‌تواند باعث شناخته شدن صنعت و محصول تولید شده توسط آن صنعت شود؛ در واقع با طراحی وب سایت صنعتی، می‌توانید آدرس و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار دهید تا آن‌ها بتوانند به راحتی در هر کجای دنیا که هستند، از محصولات شما و برند مورد نظر خود اطلاع پیدا کنند.

از جمله بیشترین کاربردهای سایت صنعتی می‌توان به بازاریابی محصولات مورد نظر تجارت مربوطه اشاره کرد. برای اینکه محصولات یک کارخانه و یا شرکت صنعتی به برند تبدیل شود و به محبوبیت در بین افراد برسد، می‌توان با طراحی سایت صنعتی این امر را به سادگی مهیا کرد؛ در واقع با طراحی وب سایت برای واحد صنعتی می‌توان مخاطبان را در روند کاری شرکت مربوطه قرار داد.

می‌توان با ساخت سایت صنعتی، فروش محصولات را به واسطه سایت به راحتی انجام داد. در این روش، مخاطبان با صرف هزینه و زمان کمتر، می‌توانند محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت به راحتی پیدا کنند. ارتباط با واحد فروش و مشتری می‌تواند از طریق طراحی سایت صنعتی به آسانی فراهم شود. افراد می‌توانند با تماس گرفتن با نمایندگی مورد نظر از کیفیت محصولات خریداری شده خود مطمئن شوند.

طراحی سایت صنعتی و موارد و الزامات آن

در طراحی سایت صنعتی می‌توان پنل‌هایی برای ارتباط با مشتری در نظر گرفت که مشتری می‌تواند نظرات مثبت و منفی خود را در آنجا قید کند و مسئولین سایت، موظف به پاسخگویی به مشتری هستند.

لیست محصولات کارخانه، چه محصولات جدید و چه قدیمی می‌تواند با طراحی وب سایت صنعتی در اختیار مخاطبان قرار گیرد. مدیر سایت اطلاعات مربوط به هر محصول را به درستی درج می‌کند و قیمت آن را نیز در سایت قرار می‌دهد تا مشتریان با آگاهی کامل، محصولات را خریداری کنند، همچنین مشتری می‌تواند با مدیریت کارخانه از طریق وب سایت، گفت و گو کند و در ارتباط باشد.

از آنجایی که ساخت سایت صنعتی دارای طیف گسترده در زمینه‌های مختلف است، از این رو ساخت وبسایت صنعتی برای مشاغل مختلفی انجام می‌گیرد. شرکت رایان با استفاده از بهترین طراحی‌ها در این زمینه دارای تجارب و تخصص بسیاری است. می‌توانید برای اجرای طراحی وب سایت از شرکت معتبر رایان استفاده کنید. این شرکت با ایجاد اعتماد سازی در زمینه ساخت وب سایت صنعتی می‌تواند برای مشاغل صنعتی، مشتریان بسیاری را جذب کند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های زیر را مطالعه کنید:

در قیمت طراحی سایت صنعتی، عوامل متعددی تاثیر گذار هستند. به جهت اطلاع پیدا کردن از قیمت ساخت سایت صنعتی، ابتدا شما باید بدانید که چه ویژگی‌هایی مد نظر شما است؛ علاوه بر این باید بدانید که امکانات مورد نظر شما به چه گونه‌ای باید باشد.

گاهاً یکی از امکانات تخصصی و ویژه در سایت صنعتی می‌تواند تاثیر چشمگیری در افزایش یا کاهش قیمت طراحی سایت داشته باشد. به صورت کلی در طراحی سایت حوزه صنعت، قیمتی به عنوان قیمت پایه در نظر گرفته می‌شود. امکاناتی که قرار است به سایت صنعتی افزوده شود نیز قیمت‌های مخصوص به خود را دارند که در مرحله نهایی محاسبه قیمت بر روی قیمت پایه افزوده می‌شوند.

شرکت رایان در زمینه راه‌اندازی سایت صنعتی با توجه به خواسته شما، خدمات طراحی سایت را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

طراحی سایت صنعتی و اصول مربوط به آن

همانطور که می‌دانید، طراحی سایت صنعتی مانند هر سایت دیگری باید یک سری از اصول و نکات را دارا باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن، کارایی خود را نشان دهد. طراحی سایتی که توسط شرکت رایان صورت گرفته است می‌تواند این ویژگی‌ها را به درستی نشان دهد.

این شرکت با طراحی سایت به بهترین شکل ممکن می‌تواند مخاطبان زیادی را برای مشاغل صنعتی و فروش محصولات آن‌ها ایجاد کند. برای اینکه سایت صنعتی بتواند در گوگل دارای رتبه و جایگاه بالایی باشد، باید طبق اصول سئوی گوگل انجام شود. شرکت رایان با استفاده از برنامه نویسی‌های پیشرفته می‌تواند طراحی سایت را به گونه‌ای انجام دهد که دارای بالاترین رتبه در گوگل باشد و بازدید از این سایت در حد زیادی بالا رود.

با طراحی پنل‌های متفاوت در سایت صنعتی، جذابیت سایت بالاتر می‌رود. بهینه سازی سایت نیز می‌تواند توسط شرکت رایان به درستی انجام شود. به کار بردن کلمات کلیدی مناسب و به تعداد مشخص در طراحی سایت، می‌تواند آن را از لحاظ رتبه بندی در بین سایت‌های دیگر بالاتر نشان دهد. سایت صنعتی یکی از طراحی‌های بسیار حرفه‌ای است که با اصول درست خود می‌تواند در بازاریابی محصولات و خدمات متنوعی که ارائه می‌دهد نقش مهمی داشته باشد.

ویژگی‌های مهم طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی نیز مانند هر سایت دیگری دارای ویژگی‌های مشخصی است. شرکت رایان که خدمات ساخت سایت صنعتی را انجام می‌دهد، با رعایت این ویژگی‌ها به سایت مربوطه کمک می‌کند که بازدید بالایی را داشته باشد.

همیشه طراحی سایت به صورت اصولی می‌تواند در فروش محصولات و همچنین برند شدن محصول، کمک شایانی کند. از آنجایی که ساخت سایت صنعتی باید امکانات بسیاری را داشته باشد تا بتواند در بازار رقابتی تبلیغات برنده شود، می‌توان به صورت زیر این نکات را مورد بررسی قرار داد.

 

طراحی سایت فروشگاهیشرکت طراحی وب سایتطراحی وب سایت شرکتی

نکات طراحی سایت صنعتی
ویژگی ها و نکات مهم در طراحی سایت صنعتی چیست؟

  • راه‌اندازی سایت صنعتی باید با توجه به شغل و حرفه مورد نظر هر فرد صورت گیرد. انواع مختلف سایت صنعتی وجود دارد. بدین منظور باید ایجاد وب سایت صنعتی در حیطه مشخص شده انجام شود.
  • طرح‌های گرافیکی می‌توانند با استفاده از رنگ‌های مختلف در سایت صنعتی استفاده شوند، اما گرافیک نباید در حدی باشد که هدف ساخت سایت صنعتی در آن گم شود.
  • کد نویسی که در طراحی سایت صنعتی استفاده می‌شود باید با طراحی سایت‌های دیگر متفاوت باشد. شرکت رایان با کد نویسی‌های پیشرفته در زمینه طراحی سایت توانسته امکاناتی را پدید آورد که سایت در هر سایزی قابل مشاهده باشد.
  • در ساخت سایت صنعتی باید دقت کرد که ممکن است کشورهای خارجی از آن دیدن کنند، برای این منظور باید قابلیت استفاده از چند زبان در برنامه نویسی برای ایجاد وب سایت صنعتی گنجانده شود(انگلیسی، عربی و ….)
  • از آنجایی که تکنولوژی پیوسته در حال پیشرفت است، در راه اندازی سایت صنعتی باید از قالب‌های به روز برای معرفی تجارت مورد نظر خود استفاده کنید. قالب‌ها و فرم‌های سنتی می‌توانند طراحی سایت شما را تکراری جلوه دهند؛ در نتیجه مخاطبان شما می‌توانند کمتر شوند.
  • مطالبی که در سایت صنعتی قرار می‌گیرد باید به سرعت به روز رسانی شود. مطالبی مربوط به اخبار، محصولات، قیمت گذاری‌ها و غیره. سایت صنعتی با به روز رسانی مطالب می‌تواند دارای تازگی و پویایی باشد.
  • از ایجاد پیچیدگی در وب سایت صنعتی خودداری کنید. این امر می‌تواند مخاطب را گیج کند و او را از خرید محصول منصرف کند. سایت صنعتی باید به گونه‌ای باشد که مشتری در لحظه ورود به سایت بتواند به راحتی به لیست محصولات و قیمت‌های آنها دسترسی داشته باشد، زیرا اولین هدف از طراحی سایت صنعتی، فروش محصولات است.
  • سرعت در سایت صنعتی باید بالا باشد تا مخاطبان بتوانند به راحتی عکس‌ها و فیلم‌های موجود در سایت را ببینند و همچنین در روند خرید اینترنتی با مشکل مواجه نشوند.
  • طراحی سایت صنعتی باید به گونه‌ای باشد که راهنمای استفاده به راحتی در اختیار کاربران قرار گیرد.
  • رنگ بندی‌های مختلف می‌تواند با گرافیک‌های متنوع در هم آمیخته شود و طرحی جذاب را برای سایت صنعتی ایجاد کند تا نظر مخاطب را به خود جذب کند و در بازاریابی محصولات خود به موفقیت در این زمینه برسد.
  • تصاویر محصولات همراه با درج مشخصات و قیمت هر محصول باید در ساخت سایت صنعتی مورد توجه قرار گیرد. عکس‌ها می‌توانند در ایجاد جذابیت بصری و جلب نظر مشتری تا حدود زیادی در نحوه انتخاب مشتریان نقش داشته باشند.
  • سایت صنعتی باید دارای فرم مشخصی باشد که بتواند پنل‌های مختلفی را در خود جای دهد.
  • طراحی سایت صنعتی و استفاده از اصول سئو و بهینه سازی سایت

    سئو سایت یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که در طراحی سایت صنعتی و یا هر سایت دیگری باید استفاده شود. سایتی که با قوانین سئو ساخته نشود، دارای اعتبار و همچنین رتبه بالایی در گوگل نخواهد بود؛ از این رو به راحتی می‌تواند توسط مردم نادیده گرفته شود.

    سایت‌هایی می‌توانند موفق باشند که از اصول سئو در طراحی خود استفاده کنند. ساخت سایت صنعتی نیز مانند هر سایت دیگری از این قاعده مستثنی نیست. سئو در سایت صنعتی می‌تواند به اصولی اطلاق شود که در کد نویسی و برنامه‌نویسی سایت بتواند آن را در رتبه بالای گوگل قرار دهد.

    راه‌اندازی سایت صنعتی که از طریق اصول سئو انجام شود، می‌تواند با افزایش کلمات کلیدی، رتبه سایت را بالاتر قرار دهد؛ در نتیجه بازدید از سایت در این مواقع بیشتر می‌شود.

    افراد و مخاطبان در جستجوهای اول گوگل به دنبال کسب اطلاعات مورد نظر خود هستند؛ بنابراین طراحی سایت می‌تواند برای حرفه مورد نظر بسیار درآمد زا باشد.

    طراحی سایت می‌تواند توسط طراح سایت با استفاده از گرافیک و یا قالب‌های سایت و ایجاد پنل‌های مختلف در سایت برای جذب مخاطب صورت گیرد، همچنین مطالبی که در سایت نوشته می‌شود نیز می‌تواند توسط نویسنده سایت انجام شود. نویسنده موظف است کلمات کلیدی و اصول سئو را در نوشته‌های خود رعایت کند تا سایت صنعتی در رتبه بالایی در گوگل قرار گیرد.

    طراحی سایت صنعتی و اصول مورد استفاده در سئو برای آن

    همانطور که گفته شد، اجرای سایت صنعتی و یا هر سایت دیگری که بر اساس سئو و بهینه سازی سایت انجام شود، از نظر اگوریتم‌ها و هوش مصنوعی گوگل می‌تواند رتبه بالاتری را به دست بیاورد. این رتبه می‌تواند بازدید مخاطب از سایت را بالاتر ببرد؛ برای این منظور در استفاده از سئو باید اصولی را رعایت کرد تا سایت صنعتی بتواند ویژگی‌های مورد نظر را برای قرارگیری در سرچ گوگل در رتبه بالا به دست بیاورد. این اصول می‌تواند به صورت زیر عنوان شوند.

    اصول مورد استفاده در سئو برای طراحی سایت صنعتی

    1. کلمات کلیدی شامل لغاتی هستند که باید در مطالب سایت به تعداد مناسبی درج شوند. این کلمات با توجه به موضوع سایت صنعتی می‌توانند در مورد حرفه مورد نظر انتخاب شوند. این کلمات باید به تعداد مشخصی در کل متن دیده شود.
    2. کلمات کلیدی باید در عناوین متن‌ها نیز به تعداد مشخصی استفاده شود. این امر می‌تواند در بهینه سازی سایت بسیار مفید واقع شود.
    3. تصاویری که در طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد باید دارای کیفیت و گرافیک مناسبی باشد، همچنین قرارگیری آن‌ها در سایت باید طبق اصول سئو انجام شود.
    4. موتور جستجوی گوگل دارای ابزاری به نام webmaster tools هست. با استفاده از این ابزار در راه‌اندازی سایت، تا حدود زیادی می‌توانید رتبه سایت خود را در موتور جستجوگر گوگل بالا ببرید.
    5. قالبی که در سایت صنعتی استفاده می‌شود باید دارای بارگزاری سریع باشد. سرعت به عنوان عامل مهمی در سئو مطرح می‌شود؛ بنابراین در کد نویسی مربوط به قالب سایت باید این ویژگی را به عنوان مهمترین اصل طراحی سایت در نظر بگیرید.
    6. راه اندازی سایت صنعتی باید به صورتی باشد که طی زمانی مشخص، به صورت خودکار مطالب سایت را آپدیت کند. رتبه بندی سایت از این طریق می‌تواند بالاتر رود و بسیار مورد توجه موتورهای گوگل قرار گیرد.

    با رعایت نکات بالا در طراحی سایت، می‌توانید تا حدود زیادی رتبه سایت خود را بالا ببرید. از آنجایی که موتورهای گوگل به صورت هوشمند کار می‌کنند، می‌توانند این کد نویسی‌ها را در سایت به دقت تشخیص دهند؛ بنابراین سایتی که بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد، می‌تواند تا مدت زیادی دارای بازدید کننده بسیاری باشد.

    محصولات شرکت‌های صنعتی مختلف می‌تواند از این طریق به مخاطبان معرفی شود. آنان با استفاده از خدمات متنوعی که در سایت ایجاد شده است، می‌توانند به اهداف خود با صرف وقت و هزینه کمتری به راحتی دست پیدا کنند.

     

    طراحی سایت با وردپرسطراحی سایت پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

 

امروزه نیاز به حفظ و برقراری امنیت به یکی از اساسی ترین نیازهای بشر تبدیل شده است. در همین راستا دوربین های مداربسته یکی از ابزار مهم و مفید در برآوردن این نیاز به حساب می آیند. شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر نیاز به نصب دوربین در منزل یا محل کار خود را حس کرده و به دنبال مناسب ترین دوربین هستید. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید اصلا نگران نباشید. در این مقاله میخواهیم شما را با اصطلاحات مهم و رایج در زمینه دوربین مدار بسته آشنا کنیم.

امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله بتوانید به راحتی در مورد سیستم امنیتی مورد نظر خود تصمیم گیری کنید.

دوربین مدار بسته یا CCTV

عبارت «دوربین مدار بسته» برگردان کلمه انگلیسی  closet circuit television است که به اختصار cctv نامیده میشود.
دوربین مداربسته به دوربینی گفته میشود که در جای ثابتی نصب شده و تصاویر را ضبط کرده و به دستگاه دیگری ارسال می‌کند.

دوربین مدار بسته عمدتا در زمینۀ حفاظت، نظارت و امنیت استفاده می‌شود.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته را میتوان بر اساس ظاهر، کاربرد و ویژگی‌های متفاوتی دسته بندی کرد در ادامه رایج ترین دسته بندی های موجود را میبینید:

از نظر محل نصب:

  • بیرونی (outdoor)
  • درونی (indoor)

از نظر نوع سیگنال:

  • آنالوگ
  • آی پی (IP) یا تحت شبکه
  • دو منظوره
  • HD

از نظر پوشش:

  • ضد آب قاب بزرگ
  • مخفی
  • قاب فانتزی

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

  دوربین تشخیص چهره

دوربین مداربسته آنالوگ

یکی از اصطلاحات دوربین مدار بسته واژه آنالوگ است که البته در انواع دوربین ها احتمالا این کلمه را شنیده اید. این دوربین ها اولین نسل دوربین های مدار بسته به حساب می‌آیند که برای دریافت و ارسال صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می‌کنند. در این نوع دوربین صدا و تصویر توسط کابل دورشته‌ای جداگانه‌‌ای منتقل می‌شوند. رایج ترین کابل متداول برای این دوربین ها کواکسیال rg59 است.

کیفیت تصویر این دوربین‌ها تابعی از امواج آنالوگ می‌باشد. یکی از ضعف‌های این امواج آن است که همواره در معرض نویز قرار دارند. انواع نویز های  الکترومغناطیسی و ناشی از نوسانات برق تهدیدی جدی بر کیفیت تصویر این دوربین ها به حساب می‌آیند. در نتیجه استفاده از کابل و تجهیزاتی که کیفیت بالایی دارند بر کیفیت تصویر دوربین آنالوگ تاثیر چشمگیری دارد.

معایب و مزایا

از مزایای دوربین‌های آنالوگ میتوان به قیمت پایین، تنوع محصولات در بازار ایران، و سادگی نصب آنها اشاره کرد.

معایب دوربین مدار بسته آنالوگ شامل کیفیت تصویر پایین (نسبت به همتاهای دیجیتالی خود)، امکان نویزپدیری بالا، هزینه بالای کابل کشی، کیفیت پایین و نا امن در ارتباطات بی‌سیم.

دوربین مداربسته آی پی (IP) یا تحت شبکه

این دوربین مدار بسته نسل بعدی دوربین های مدار بسته هستند که برخلاف نسل قبلی که آنالوگ بودند از امواج کاملا دیجیتال برای دریافت و ارسال تصویر و صدا استفاده میکند.
علاوه بر این این دوربین‌ها تحت بستر شبکه کنترل و به یکدیگر مرتبط می‌شوند. این دوربین‌ها مانند بخشی از شبکه عمل می‌کند و به وسیله شناسه معتبر در شبکه یا همان ip و در قالب الگو و قوانین حاکم بر شبکه به مرکز کنترل متصل می‌شود.

معایب و مزایا

ترکیب دیجیتال و تحت شبکه بودن مزایای بسیاری را برای این دوربین مدار بسته به ارمغان آورده است. از جمله این مزایا میتوان به کیفیت تصویر بالا و تمام دیجیتال اشاره کرد. استفاده بهینه از کابل، برقراری ارتباط بی‌سیم امن و با کیفیت، ارسال همزمان برق، صدا و تصویر در بستر شبکه از دیگر مزایای آن هستند.

از معایب این دوربین ها میتوان به قیمت بالا و محدودیت در پهنای باند اشاره کرد.

دوربین مدار بسته دو منظوره

دوربین دو منظوره در واقع همان دوربین آنالوگ است با این تفاوت که این نوع دوربین مجهز به پورت خروجی شبکه هم هست. در نتیجه کیفیت تصویر آن آنالوگ است. اما میتوان به صورت  آنالوگ و یا تحت شبکه از آنها استفاده کرد.

استفاده از این دوربین وقتی به کار می‌آید که سیستم مدار بسته آنالوگ بوده اما نیازمند اتصال یک یا چند دوربین به شبکه باشد.

 

اصطلاحات دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر بالا یا HD

از دیگر اصطلاحات دوربین مداربسته قابلیت تصویری HD است. این دوربین مدار بسته قابلیت پردازش تصویر با وضوح بسیار بالا را دارند. حتی می‌توانند اعداد و کاراکترها را هم شناسایی کنند.

دام (Dome)

دام کلمه ای است که شکل ظاهری دوربین مدار بسته را توصیف میکند. این کلمه که انگلیسی (dome) است به معنای گنبد یا برآمدگی میباشد. اما در بازار ایران هم با همین کلمۀ انگلیسی یعنی دام شناخته میشود.از آنجایی که بیشتر بر روی سقف نصب می‌شوند گاهی دوربین سقفی هم نامیده میشوند. صرف نظر از قابلیتهای مختلفی که هر دوربینی میتواند داشته باشد مانند قابلیت دید در شب و یا نوع لنز آن یا نوع امواج مرتبط با آن به تمام دوربین‌هایی که شکل گنبدی دارند دوربین مدار بسته دام گفته می‌شود. یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده این نوع دوربین شرکت هایک ویژن است.

این دوربینها  معمولا لنز ثابت با زاویه دید ۷۰ و ۸۵ درجه دارند و برای محیط‌های مسقف خانگی، اداری و تجاری مناسب می‌باشند.

بولت (Bullet)

این کلمه هم به شکل ظاهری دوربین اشاره دارد. کلمۀ Bullet به معنای گلوله و فشنگ است و به دلیل شباهت ظاهری این دوربین های با گلوله آنها را بولت مینامند. این نوع دوربین در بازارهای ایران هم با نام بولت شناخته شده‌ است. انواع رایج این نوع دوربین مدار بسته با لنز ثابت و زاویه دید ۲۵، ۵۰ و ۷۰ درجه و همچنین لنز متغیر با زاویه دید ۳۵تا۸۰درجه و ۲۵تا ۸۵ درجه موجود میباشند. همچنین این دوربین‌ها بدنه محافظی دارند که از آنها دربرابر آب و گرد وخاک محافظت میکند و از این رو برای فضاهای بیرونی هم مناسب هستند. عموما به ویژگی IR یا دید درشب مجهز میباشند.

باکس(Box)

دوربین های باکس (BOX) قابلیت نصب لنز خارجی دارند مناسب برای تصویر زوایای خاص وتخصصی تر در مکان های داخلی می باشند زیرا به آب حساس می باشند و درصورت استفاده در محیط های خارجی باید از کاور برای حفاظت آن استفاده شود. این نوع دوربین ها عموما فاقد دیددرشب می باشند ولی در نور کم تصویر خوبی به ما می دهند.

مینیاتوری یا Mini

دوربین های مینیاتوری(مخفی) دارای ابعاد بسیار کوچک می باشند و قابلیت دید درشب ندارند و در محیط های داخلی استفاده می شوند.

اسپید دام چرخشی

یکی از پرکاربردترین اصطلاحات دوربین مدار بسته عبارت اسپیددام چرخشی است. دوربین مدار بسته چرخشی یا speed dome به دوربینی می‌گوییم که توسط کنترل کننده یا به صورت خودکار قابلیت چرخش در جا را داشته باشد. این دوربین بیشتر در موقعیتی به کار می‌رود که فرد باید تصاویر بر دوربین مدار بسته به طور همزمان نظارت کند.

ویژگی ptz این امکان را فراهم میکند که دوربین را به جهت دلخواه بچرخاند و در صورت نیاز در نقطه ای زوم و بزرگنمایی داشته باشد. به دلیل وجود موتور در دوربین اسپید دام نسبت به سایر دوربین های مدار بسته قیمت بالاتری دارد.

PTZ مخفف pan, titlt and zoom است. به قابلیت چرخش به اطراف، حرکت به سمت بالا و پایین و بزرگنمایی اشاره میکند.

ویژگی آی آر (IR) یا infrared

دوربین مدار بسته ای که برای تشخیص تصویر از نور مادون قرمز استفاده می‌کنند، قابلیت اینفرارد یا ir دارد. این فناوری بیشتر برای تشخیص تصویر در نور کم و تاریکی به کار می‌رود. در دوربین مدار بسته با این ویژگی معمولا چند led پیرامون لنز نصب شده و توسط سنسور نور در نور کم یا تاریکی روشن می‌شوند. معمولا به دوربین هایی که چنین ویژگی دارند، دوربین مدار بسته دید در شب می‌گویند. مسافتی که این دوربین ها می توانند ضبط کنند درمحصولات مختلف متفاوت است.

ضد آب یا water proof  بودن

این ویژگی بیشتر به قاب دوربین مربوط می‌شود. قاب این دوربین جوری طراحی شده که از نفوذ آب به درون آن جلوگیری شود در نتیجه این دوربین‌ها را ضد آب می‌نامند.

البته این امکان هم وجود دارد که لنز دوربین هم ضد آب طراحی شده باشد اما در اکثر موارد ضد آب بودن به قاب دوربین اشاره دارد. این ویژگی بیشتر در دوربین‌هایی کارآیی دارد که خارجی یا outdoor هستند و در فضای باز استفاده می‌شوند.

تجهیزات مربوط به دوربین مدار بسته

برخی از تجهیزات جانبی و ضروری که در کنار دوربین مدار بسته به کار میروند به شرح زیر هستند:

DVR

DVR

مخفف عبارت digital video recording به معنی دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال می‌باشد. این دستگاه در سیستم نظارت و کنترل بر دوربین مداربسته آنالوگ به کار می‌رود. همچنین ویژگی‌های زیادی را برای دوربین مدار بسته فراهم می‌کند.

قابلیتهایی مانند ضبط تصویر با کیفیت‌های متفاوت و انواع مختلف فرمت‌های تصویری، انواع هشدار، ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم‌افزارهای کاربردی، هشدار قطع یا خرابی دوربین، حسگر حرکت یا motion detection، ارسال هشدار حرکت به وسیلۀ ایمیل، امکان کنترل به واسطۀ وب، تنظیم نور و وجود زبان‌های مختلف سیستمی

در هر دی وی آر (DVR) تعدادی پورت ورودی و خروجی برای تصویر و صدا وجود دارد. این تعداد محدود هستند و DVRها هم بر اساس همین محدودیت ورودی دسته بندی می‌شوند. دی وی آر (DVR) که تعداد ورودیهای تصویر آن 4 عدد باشد را دی وی آر 4 کانال (dvr 4ch) می‌نامند. بر همین اساس تعداد این کانال‌ها می‌تواند 8، 16 و 32 کانال باشد.

NVR

NVR از دیگر اصطلاحات دوربین مدار بسته است که احتمالا زیاد آن را خواهید شنید. NVR مخفف عبارت network video recording است به معنای دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر دوربین مداربسته که برای دوربین‌های آی پی (IP) یا تحت شبکه به کار می‌رود. این دستگاه برای کنترل دوربین های تحت شبکه طراحی شده و در مدل‌ها و ابعاد مختلف موجود است.

از لحاظ کابرد و ویژگی‌ها کم و بیش مانند دی وی آر (DVR) هستند. عمدۀ تفاوت آنها در نحوۀ بکارگیری و ارتباطشان با دوربین است. دی وی آر ها (dvr)  به راحتی اتصال صدا و تصویر و صدا را میسر میکنند. اما اتصال در nvr به شدت به مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری وابسته است.

هارد

ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.

BNC

فیش bnc که شکل کوتاه شدۀ عبارت british naval connector میباشد در واقع نوعی فیش ارتباطی است که برای اتصال انواع کابل‌های کواکسیال از قبیل rg59، rg58 تا rg179 و rg316 به کار می‌روند.

کاربرد بی ان سی ها (BNC) در تجهیزات مختلف از جمله تجهیزات رادیویی، تلویزیونی، آزمایشگاهی، برخی شبکه های کامپیوتری و ارتباط دوربین مداربسته آنالوگ می‌باشد.

مانند سایر کانکتورها bnc هم با نری و مادگی به یکدیگر متصل میشوند و شامل پین داخلی و فک دوار چرخنده می‌باشند. با توجه به نوع و ابزار اتصال آنها انواع bnc شامل بی ان سی پیچی، فنری، پرسی و… میشوند.

انواع لنز (lens)

لنز دیگر واژه ای است که در اصطلاحات دوربین مداربسته کاربرد فراوان دارد. کاملا واضح است که یکی از اجزای مهم در دوربین مدار بسته لنز آن است. باید بدانید که چه نوع لنزی برای محل و هدف مورد نظر شما و یا بزرگنمایی و فوکوس بر روی بخش خاصی از محیط مناسب است.
لنزهای متداول موجود در بازار لنزهای 4.3 ، 6 ، 8 ، 12 و یا 16 میلیمتری هستند.
برای دید کامل‌تر باید این لنز 4.3 را انتخاب کنیم. توجه داشته باشید که هرچقدر به سوی لنز 16 میلیمتری پیش برویم میزان زوم بیشتر و در نتیجه آن دامنه دید کمتر می‌شود.

یکی دیگر از موارد مهم مربوط به لنز درجه یا زاویه دید میباشد. مثلا برای زاویه 60 درجه، لنز 4 میلی متری میتواند تا 4 متر هدف را بخوبی شناسایی کند، اما  برای سمت چپ یا راست آن به اندازه کافی مناسب نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

 


:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

 

 

طراحی سایت خدماتی – طراحی سایت شرکت خدماتیطراحی سایت خدماتی چه زمانی برای یک تجارت مطرح می شود؟ بیاید نخست نگاهی به زمینه های تجاری در سطح اینترنت بیندازیم. امروزه کسب و کار هایی که به دنبال طراحی سایت هستند به سه دسته تقسیم می شوند. کسب و کارهایی که تولیدات خود را برای فروش قرار داده اند، سایت هایی که محصولات دیگر برندها را در اختیار مشتریان قرار می دهند و سایت هایی که خدماتی را به کاربر ارائه می دهند. سایت های خدماتی بدون اینکه هیچ گونه کالای فیزیکی را در اختیار کاربر بگذارند آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.
طراحی سایت شرکت خدماتی برای مشاغل متفاوتی انجام می شود. طراحی سایت خدماتی برای مشاغلی مانند آرایشگاه ها، مراکز آموزشی، شرکت های مشاوره ای، هتل ها و حتی شرکت های طراحی سایت و سئو قابل اجرا است. ما در شرکت طراحی سایت رایان به پشتوانه تجربه خود در زمینه راه اندازی سایت خدماتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.
با توجه به گسترش شرکت های خدماتی در سطح اینترنت ایجاد وب سایت خدماتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است. دامنه ساخت سایت خدماتی بسیار وسیع است. شما با توجه به نوع تجارت خود می توانید از طراحی سایت خدماتی استفاده کنید. ایجاد وب سایت خدماتی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای تبلیغات خدمات است. طراحی سایت خدماتی می تواند به تجارت شما رنگ و بویی دوباره ببخشد.
صرف از نظر از نوع خدمات شما، طراحی وب سایت خدماتی آینده تجاری شما را به کلی دگرگون خواهد کرد. شرکت رایان با اتکا خلاقیت و قدرت تیم‌ ساخت سایت خدماتی خود، طراحی سایت خدماتی شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

 

طراحی سایت فروشگاهیشرکت طراحی وب سایت

چه شرکت هایی به طراحی سایت خدماتی نیاز دارند؟

دامنه مشاغل خدماتی به قدری وسیع است که می توان بسیاری از شغل ها را در این دسته جای داد. طراحی سایت خدماتی برای تمام مشاغلی که به نوعی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، ضرورت دارد. ایجاد وب سایت خدماتی در مقایسه با دیگر طراحی ها از اهمیت بالاتری برخوردار است. چرا که در این تجارت ها هیچ کالا و محصولی وجود نداشته و تنها چیزی که در اختیار کاربر قرار می گیرد، یک نوع خدمات است. طراحی سایت خدماتی بهترین راه برای تبلیغ تخصص و خدمات شما هستند.
در ادامه به برخی از مشاغل خدماتی که نیاز به طراحی سایت خدماتی دارند اشاره خواهیم کرد. شما می توانید با توجه به تخصص و خدماتی که ارائه می دهید، طراحی وب سایت خدماتی خود را به شرکت رایان واگذار کنید

نکات مهم طراحی وب سایت خدماتی

  • راه اندازی سایت خدماتی برای شرکت هایی که در زمینه مشاوره فعالیت دارند. شرکت هایی که خدمات مشاوره ای ارائه می دهند، شامل شرکت های متفاوتی می شوند. ایجاد وب سایت خدماتی می تواند کیفیت مشاوره های شما را از میان سایر مشاوران متمایز کند.
  • ایجاد وب سایت خدماتی برای شرکتی که خدمات طراحی سایت را ارائه می دهد.
  • طراحی وب سایت خدماتی برای تجارتی که در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت دارد.
  • ایجاد وب سایت خدماتی برای دفاتر مشاوره وکلای آنلاین و مشاورین روانشناسی
  • طراحی وب سایت خدماتی ممکن است برای یک پزشک انجام شود.
  • شرکت های خدماتی و رسانه ای نیز می توانند از مزایای ایجاد وب سایت خدماتی بهره مند شوند.
  • شرکت هایی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند نیز می توانند با استفاده از طراحی سایت خدماتی تجارت خود را متحول کنند.
  • ایجاد وب سایت خدماتی برای شرکت هایی که خدمات نظافت منزل و باربری را ارائه می دهند نیز می تواند بازدهی این تجارت را به کلی ارتقا بخشد.
  • طراحی وب سایت خدماتی برای مراکزی که خدمات ترجمه و نگارش مقالات را ارائه می دهند نیز حائز اهمیت است.
  • طراحی سایت خدماتی برای مراکز تعمیر و نگهداری لوازم خانگی، رنگ و بوی تازه ای به این تجارت می بخشد.

 

طراحی سایت خدماتی می تواند ساز و کار یک تجارت را به کلی تغییر دهد. چرا که در طراحی سایت خدماتی، خدماتی که در یک مرکز ارائه می شود به بهترین شکل ممکن به مخاطبان و کاربران معرفی می شوند. از این رو تجارت هایی که در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارند، می توانند با استفاده از ساخت سایت خدماتی تحولات اساسی در تجارت خود به وجود بیاورند.
شرکت طراحی سایت رایان، طراحی سایت خدماتی شما را با توجه به خدمات منحصر به فردی که در تجارت شما در اختیار کاربران گذاشته می شود، انجام خواهد داد. شما می توانید مشخصات و خدمات منحصر به فرد تجارت خود را با مشاوران شرکت رایان در میان گذاشته و طراحی وب سایت خدماتی را متناسب با خدمات خود تحویل بگیرید. ما در شرکت رایان طراحی سایت خدماتی شما را به نحو احسنت و با در نظر گرفتن نوع و خدمات تجارت شما ساخت سایت خدماتی شما را انجام دهیم. ما برای اطمینان از رضایت شما و بازدهی مناسب سایت، پس از طراحی سایت خدماتی تا یک سال پشتیبانی رایگان سایت شما را نیز بر عهده خواهیم گرفت.

 

طراحی سایت تهران

طراحی سایت اختصاصی قیمت طراحی سایت

امکانات پیشنهادی در طراحی سایت خدماتی

امکاناتی که در طراحی سایت خدماتی شما گنجانده می شود، با توجه به نوع و گستره ی خدمات شما متفاوت خواهد بود. شرکت رایان با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد خدمات شما طراحی سایت خدماتی شما را انجام داده و امکانات مورد نیاز را در آن می گنجاند؛ اما به طور کلی در یک سایت خدماتی امکاناتی از این دست را مشاهده خواهیم کرد:
امکانات پیشنهادی در طراحی سایت خدماتی

  1. در طراحی سایت خدماتی باید نمونه هایی از خدمات در اختیار کاربر گذاشته شده است.
  2. کابر باید بتواند با پشتیبان آنلاین در ساخت سایت خدماتی ارتباط برقرار کند.
  3. با توجه به نوع خدمات، قابلیت تغییر زبان باید در طراحی سایت خدماتی وجود داشته باشد.
  4. پشتیبانی آنلاین و تلفنی در ساخت سایت خدماتیاز اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
  5. راه های ارتباط کاربر باید به خوبی مشخص شده باشند.
  6. نقشه سایت باید برای کاربر در طراحی سایت خدماتی گنجانده شده باشد. کابر باید بتواند به راحتی بین صفحات حرکت کند.
  7. کاربر باید بتواند برای پرداخت هزینه خدمات گزینه های متنوعی را در طراحی سایت خدماتی بیابد.
  8. در طراحی وب سایت خدماتی باید قسمتی برای ارائه نظرات و پیشنهادات مشتریان قرار داده شده باشد. کاربر باید بتواند از تجربه دیگران در خصوص استفاده از خدمات تجارت شما اطلاع پیدا کند.
  9. موقعیت مکانی مرکز خدماتی باید روی نقشه گوگل در طراحی سایت خدماتی وجود داشته باشد.
  10. تمامی خدمات با ذکر جزئیات و نکات ضروری در ساخت سایت خدماتی قرار داده شده باشد.
  11. صفحه تماس با ما و ارتباط با ما باید در ایجاد وب سایت خدماتی وجود داشته باشد.

سئو در طراحی سایت خدماتی

زمانی که سخن از طراحی سایت خدماتی و یا طراحی سایت به میان می آید، مهمترین و اثر گذار ترین نکته، سئو سایت است. سئو و یا بهینه سازی راه اندازی سایت خدماتی همان کلید موفقیت طراحی سایت خدماتی به شمار می آید. استفاده از گرافیک بی نهایت قدرتمند نمی تواند آینده تجارت خدماتی شما را بیمه کند. وجود طراحی های بسیار نوین و خلاقانه چیزی نیست که کاربر را دوباره به سایت شما باز می گرداند. استفاده از عکس ها و تصویر های خیره کننده راز موفقیت سایت شما نخواهد بود.

سئو تنها حقیقتی است که کاربر را دوباره و دوباره به طراحی سایت خدماتی شما باز می گرداند. ما در شرکت رایان در کنار تیم قدرتمند کارشناسان سئو که در زمینه ایجاد وب سایت خدماتی فعالیت دارند، رتبه سایت شما را به جایگاه مناسبی خواهیم رساند. رتبه ای که از طرف گوگل به طراحی سایت خدماتی شما تعلق می گیرد، آینده طراحی سایت خدماتی شما را مشخص خواهد کرد. اینکه سایت خدماتی شما در صفحات نخست نمایش نتایج گوگل برای کاربر به نمایش گذاشته شود و یا در صفحات انتهایی، ترافیک سایت را تعیین خواهد کرد. هرچه سئو سایت قوی تر پیاده سازی شده باشد و الگوریتم های گوگل به درستی رعایت شده باشند، سایت نتایج بسیار بهتری را بدست خواهد آورد.

بهینه سازی سایت رتبه سایت را ارتقا می بخشد. از این رو برخورداری از بهینه سازی اصولی در راه اندازی سایت خدماتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر چه رتبه سایت در جایگاه بالاتری قرار داشته باشد، کاربران بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. سئو کاران شرکت رایان به خوبی با اصول و قواعد سئو آشنا بوده و به بهترین نحو ممکن سئو طراحی سایت خدماتی شما را بهینه سازی می کنند.

ما در شرکت رایان در وهله اول به کیفیت و خروجی طراحی سایت شما می اندیشیم. از این رو پس از طراحی یک سال پشتیبانی رایگان سایت را نیز برعهده خواهیم داشت. ما در راه اندازی سایت خدماتی به دنبال جلب رضایت شما و افزایش بازدهی تجارت شما هستیم. هزینه طراحی وب سایت خدماتی با توجه به امکانات و ویژگی های سایت شما می تواند متغیر باشد.

شما می توانید ضمن تماس با بخش مشاوره و پشتیبانی شرکت طراحی سایت رایان و یا از طریق فرم برآورد هزینه طراحی سایت از میزان بودجه مورد نیاز برای طراحی سایت خدماتی اطلاع پیدا کنید. شما می توانید تمام ویژگی های مد نظر خود را با مشاوران رایان در میان گذاشته و هزینه طراحی سایت خدماتی خود را از آنها جویا شوید.

پیشنهاد می کنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

شرکت طراحی سایت ساخت سایت طراحی سایت شرکتی



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 

 

همزمان با گسترش ویروس کرونا تقاضا برای نصب دوربین حرارتی در سراسر جهان گسترش یافته است. مقامات کشورهای مختلف تمایل دارند تا از این دوربین‌ها به عنوان ابزاری برای برای کمک به تشخیص تب استفاده کنند. اما برخی در مورد میزان دقت آنها مطمئن نیستنید، به همین جهت در این مقاله موارد زیر را بررسی خواهیم کرد:

  • مهمترین مسائلی که به دقت مربوط می‌شوند
  • نمونه هایی که تا کنون نصب و راه اندازی شده‌اند
  • مثال‌هایی از مسائل و مشکلاتی که تا کنون با آنها مواجه شده‌ایم
  • مسائل مربوط به تغییرات دما
  • بهینه سازی دقت
  • بررسی گزینه های مختلف از FLIR و Optotherm در ایالات متحده تا تأمین کنندگان مختلف چینی از جمله Dahua ، Hikvision و Sunell
  • بررسی ادعاهای مربوط به عملکرد این محصولات و تفاوت قیمت محصولات حرارتی ارائه شده.
  • بررسی اهمیت روزافزون این محصول

بررسی موارد مربوط به دقت در دوربین های حرارتی

طی بررسی موارد مختلف مربوط به این نوع دوربین‌ها به 4 موضوع اساسی برخورد کردیم که به دقت این محصول مربوط می‌شد:

  • دقت سنجش دمای دوربین حرارتی : با این که برخی از تولید کنندگان ادعا می‌کنند دقت اندازه‌گیری این دوربین‌ها همان 0.3 درجه سانتیگراد است، ما از صحت این موضوع مطمئن نیستیم. کاربران سیستم‌های نظارتی می‌توانند برای مقایسه دقت این دستگاه‌ها از واحد لاکس (واحد سنجش نور برابر با یک لومن در متر مربع) استفاده کنند.
  • مکان‌یابی: بسیاری از دوربین‌هایی که برای تشخیص دما به کار می‌روند، به نحوی نصب می‌شوند که به صورت عمود بر شخص ثابت یا در حال حرکت قرار می‌گیرند. این موضوع به میزان قابل توجهی دقت خواندن را کاهش می‌دهد، زیرا ممکن است نحوۀ قرار گرفتن شخص طوری باشد که دمای کنار سر اندازه‌گیری شود و این قسمت معمولا دمای پایین‌تری دارد.
  • خواندن دما از روی پیشانی و سایر نواحی صورت به شدت تحت تأثیر عوامل محیطی قرار دارد. به عنوان مثال، در فرودگاه ها افرادی که از محوطۀ بیرونی وارد ساختمان می‌شوند. در روزهای گرم و آفتابی یا وقتی که دمای هوا خیلی پایین باشد ممکن است. تحت تاثیر دما قرار گرفته باشند. یا افرادی که دیر آمده‌اند و می‌دوند تا به پرواز برسند ممکن است گرگرفته باشند و دمای سطح پوست آنها بالا رود.
  • خیلی به ندرت پیش می‌آید که بر استفاده از دستگاه‌های blackbody (که به عناصر گرمایی مجهز هستند) تاکید شود اما در چنین سیستم‌هایی استفادۀ مکرر از آنها ضروری است. به همین علت هزینه و پیچیدگی نصب و اجرای آنها افزایش پیدا می‌کند.

 قیمت دوربین حرارتی

جدا از مسائل مربوط به میزان دقت این دوربین‌ها، یکی دیگر از مسائل مهمی که به چشم می‌خورد، اختلاف قیمت فاحش این محصولات است. قیمت این دوربین‌ها از 10000 دلار برای دوربین‌های آمریکایی مانند FLIR، Optotherm و برخی از سیستم‌های چینی که منحصرا بر تشخیص دمای بدن متمرکز شده‌اند شروع می‌شود و در مدل‌های ضعیف‌تر چینی به صدها دلار می‌رسد. هرچند FLIR دوربین‌های ارزان‌قیمتی دارد که دمای بدن را هم تشخیص می‌دهند اما به دلیل محدودیت‌های آن در دقت اندازه‌گیری پیشنهاد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

  دوربین تشخیص چهره

مشکل اصلی: عدم وجود آزمایش‌های مستقل

مسئله اصلی این است که هیچ آزمایش و بررسی مستقلی در مورد عملکرد یا دقت سنجش دما در دوربین‌های حرارتی و یا استاندارد مشخصی برای مبنی قرار دادن وجود ندارد. به همین دلیل تولیدکنندگان به خودشان اجازه داده‌اند تا از دستگاهی که به منظور تشخیص بدن انسان و آتش سوزی ساخته شده است به عنوان ابزاری برای مشخص کردن میزان دما و یا تب در افراد استفاده کنند. ما شدیدا و فورا نسبت به خرید هرگونه دستگاه حرارتی ارزان قیمت که امکان تشخیص دما را دارد، هشدار می‌دهیم.

نمونه‌هایی از نصب و راه‌اندازی دوربین‌های حرارتی

اولین مثال ما از ووهان یعنی منشاء اصلی این بیماری همه‌گیر است. جایی که یکی از خبرنگاران نیویورک تایمز عکسی که در لابی هتل و توسط دوربین‌های حرارتی از او گرفته شده بود را در صفحۀ توییتر خود منتشر کرد.

علیرغم ترجمه و جستجو به دو زبان انگلیسی و چینی، نتوانستیم نام تولید کننده را پیدا کنیم. متن روی صفحه نمایش نشان می‌دهد که دستگاه از ترکیب دوربین ‌های رنگی و حرارتی استفاده می‌کنند. دوربین رنگی برای نمایش دادن بر روی مانیتور و دوربین حرارتی برای اندازه گیری دما.

در بعضی موارد ، مردم مستقیماً به سمت دوربین در حال حرکت هستند ، مانند این عکس AFP  که از دوربین FLIR در مالزی ثبت شده است:

در اینجا مورد دیگری وجود دارد که شخص مستقیماً در حال حرکت به سمت دوربین حرارتی است اما توجه کنید که چگونه سر او به سمت دیگر می‌چرخد. این ویدیوی خبری AFP از فرودگاهی در هانوی، ویتنام و با استفاده از تجهیزات OptoTherm ثبت شده است:

در نمونۀ زیر، دوربین (که با کادر قرمز مشخص شده است) نسبت به عبور و مرور محل در زاویۀ مناسبی قرار دارد. همانطور که در گزارش نیویورک تایمز آمده یک مرکز تجاری در تایلند را نشان می‌دهد:

ازدحام جمعیت تشخیص دما را دشوارتر می‌سازد. توجه داشته باشید که هشدار قرمز برای دمای بالای 38 درجه سانتیگراد (100.4 درجه فارنهایت) است.

در مقابل، در جاهای دیگر از دستگاه‌های دیگری برای اندازه‌گیری استفاده کرده‌اند. این کار به صورت شخص به شخص انجام شده است. مانند مثال زیر که در فیلیپین اجرا شده:

البته کاملا مشخص است که برتری دوربین‌های حرارتی نسبت به این دستگاه‌ها این است. که برای استفاده از این دستگاه‌ها شخص موظف است دما را اندازه‌گیری کند، که این کار به زمان و کارکنان بیشتری نیاز دارد.

از سوی دیگر در روش اندازه‌گیری درجه حرارت توسط فرد درصد خطا کاهش پیدا می‌کند. زیرا در روش دوربین ممکن است زاویه سر افراد با دوربین حرارتی درست نباشد و یا سنسور زیادی به فرد نزدیک باشد.

نمونه‌هایی از مشکلات در خصوص دوربین های حرارتی

یکی از مشکل‌های شایع این است که دمای خوانده شده بیش از حد پایین است. به خصوص وقتی که سمت کناری سر شخص رو به دوربین باشد:

همچنین نمونه‌هایی از دماسنج مادون قرمز دستی موجود است که به شدت از لحاظ دقت در تشخیص مسئله دارند. همانطور که در تصویر زیر میبینید خبرنگار اقتصادی این تصویر را توئیت کرده. که نشان می‌دهد دماسنج مادون قرمز دستی درجه حرارت بدن او را 32.1 درجه سانتیگراد / 89.8 درجه فارنهایت تشخیص داده است.  اگر واقعا دما بدن این شخص این مقدار بود باید از پایین بودن شدید دمای بدنش از بین می‌ر‌فت.

در مثال قبل نه مدل و نه سازنده و نه هیچ یک از جزئیات و ویژگی‌های دستگاه مشخص نبود. اما نکتۀ مهم تشخیص اشتباه بود که به خوبی در تصویر نشان داده شد.

نمونه دیگری از عدم تشخیص دقیق در دماسنج مادون قرمز توسط یکی از خبرنگارهای نیویورک تایمز توئیت شد. او نوشت که دستگاهش مدام 34 درجه سانتیگراد را نشان می‌دهد:

دمای پوست پایین تر از دمای بدن است

به احتمال زیاد دلیل پایین‌تر نشان دادن دمای بدن سردتر بودن پوست از دمای واقعی (داخلی) بدن است. اپتوترم ها به آن «خطای دمای پوست» میگویند و توضیح می‌دهند که این اختلاف تنها چند درجه است.

بهینه‌سازی میزان دقت دستگاه

بر اساس نظر یکی از کارشناسان برای رسیدن به دقیق‌ترین نتایج فرد باید روبروی دوربین قرار بگیرد. اگر عینک می‌زند آن را بردارد. طوری بایستد که دوربین بتواند دمای گوشۀ داخل چشم او را اندازه‌گیری نماید.

وجود شیشه بر سر راه دوربین حرارتی مانند شیشه عینک می‌تواند در روند اندازه‌گیری دما اختلال ایجاد کند. علاوه بر این، کانال داخلی چشم دمایی بالاتر و دقیق‌تر از پوست ساطع می‌کند.

به‌علاوه، مانند تمام دوربین‌ها به طور کلی، تراکم پیکسلی عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. تراکم پیکسلی پایین‌تر باعث افزایش مسائل مربوط به دقت می‌شود:

تلاش برای اندازه‌گیری دمای بدن فردی از راه دور به طور چشمگیری دقت را کاهش می‌دهد. توصیه می‌شود فاصله فرد تا دوربین حرارتی طوری باشد که یک چهارم از سطح چشم با 9 تا 16 پیکسل پوشش داده شود، تا FoV دوربین به طور موثری محدود شود.

یکی از تکنیک‌هایی که گاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اندازه گیری نسبی است. در این روش در جمعیتی که روبروی دوربین قرار دارند؛ شخصی که در میان آنها بیشترین دما را دارد، جدا کرده و بررسی می‌کنند. اما در این روش هم احتمال خطا وجود دارد به خصوص اگر دوربین فقط دمای کنار سر را با زاویه‌ای ضعیف بخواند یا بر اثر مسافت خطا وجود داشته باشد. این احتمال وجود دارد که افرادی که تب دارند شناسایی نشوند.

استفاده از دستگاه‌های Black Body یا بدنه سیاه در کنار دوربین حرارتی

بسیاری از این سیستم‌ها از یک دستگاه black body استفاده می‌کنند. وسیلۀ گرانقیمتی که از سطوح آن گرما ساطع می‌شود تا دقت اندازه‌گیری دوربین های حرارتی بهبود یابد.

مشکل اینجاست که اختلاف دمای طبیعی انسان (مثلاً 37 درجه سانتیگراد) و تب (مثلاً 38 درجه سانتیگراد) بسیار اندک است (فقط 2.7٪) بنابراین حتی خطاهای جزئی در اندازه گیری دما می تواند باعث خطا شود.

هدف استفاده از دستگاه black body رسیدن به دمای دقیق و صحیح است. در نتیجۀ آن کاهش خطای اندازه‌گیری سیستم است.

دستگاه black body در میدان دید دوربین حرارتی قرار می‌گیرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

در تصویر زیر هم مثالی از Uniview و دستگاه black body می‌بینید که به همین صورت پیاده‌سازی شده است:



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

 

 

طراحی سایت مرکز تجاری – طراحی سایت مرکز خرید

طراحی سایت مرکز تجاری یا طراحی سایت مرکز خرید می تواند یکی از مهمترین نکاتی باشد که باید هر مرکز تجاری به آن توجه کند. در واقع با طراحی سایت می توانید مشاغل و حرفه تجاری مرکز تجاری و پاساژ خود را به راحتی به مردم بشناسانید. از آنجایی که طراحی سایت مرکز خرید دارای ویژگی های بیشماری است از این رو افرادی که طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید را بر عهده دارند باید به این نکات در حد بسیار زیادی توجه کنند.

از آنجایی که مراکز تجاری در طیف وسیعی ساخته شده اند هر فردی که در مرکز تجاری دارای کسب و کار مربوط به خود است می تواند برای فروش بیشتر خود در ایجاد وب سایت مرکز تجاری همکاری داشته باشد. راه اندازی سایت مرکز تجاری می تواند هم به صورت کلی و در باب مجتمع تجاری مورد نظر طراحی شود و هم کسب و کارهای تجاری کوچک به واسطه ساخت سایت مرکز تجاری پر رونق می توانند پررونق شوند.
مدیرانی که مراکز خرید را اداره می کنند باید با طراحی وب سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید مربوط به خود در افزایش بازدید و خرید مخاطبان تاثیر گذار باشند. از آنجایی که طراحی سایت مرکز تجاری امری است حرفه ای می توانید این کار را به شرکت های طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید بسپارید.
یکی از این شرکت های معروف که در زمینه ایجاد وب سایت مرکز تجاری بسیار شناخته شده است را میتوان شرکت رایان دانست. این شرکت با راه اندازی سایت مرکز تجاری در حد حرفه ای می تواند مخاطبان را به بازدید از این سایت ها علاقه مند کنند. در واقع مهمترین نکته ای که شرکت رایان در طراحی وب سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید مد نظر قرار می دهد جذب مخاطب است.
از این طریق میزان فروش محصولات هر مجتمع تجاری و یا مشاغلی که در زمینه تجاری فعالیت دارند بالاتر می رود. هدف هر مجتمع تجاری می تواند کسب درآمد بیشتر از طریق افراد مختلف باشد. آنان باید در ابتدا بتوانند با ایجاد وب سایت مرکز تجاری نگاه مخاطبان و مشتریان را به سمت خود جذب کنند. این امر نشان می دهد که ساخت سایت مرکز تجاری تا چه اندازه می تواند در پیشرفت کسب و کارهای تجاری تاثیر گذار باشد.

 

شرکت طراحی سایت ساخت سایت طراحی سایت شرکتی

اهمیت طراحی سایت مرکز تجاری یا طراحی سایت مرکز خرید

همانطور که گفته شد طراحی وب سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید در هر زمینه و حرفه ای می تواند فواید بسیاری داشته باشد. یکی از مشاغلی که ایجاد وب سایت مرکز تجاری برای آن انجام می شود مجتمع های تجاری هستند. این مراکز می توانند در اقتصاد کشور تاثیر گذار باشند. همانطور که می دانیم مشتری و خریدار از جمله مخاطبان مرکز های تجاری هستند.
برای اینکه بتوان نظر این افراد را جلب و آنها را ترغیب به خرید هر چه بیشتر محصولات و تولیدات خود کرد، از طراحی سایت مرکز تجاری می توان به عنوان بهترین گزینه برای دستیابی به این هدف استفاده کرد. امروزه محیط های تجاری امکان خرید های آنلاین را برای مخاطبان به وجود آورده اند. آنها محصولات خود را از طریق فضای مجازی به مخاطبان ارائه می کنند.
این محصولات با جزییات دقیق در مورد قیمت، سایز، نحوه خرید، نحوه سفارش گیری و بسیاری دیگر از امکانات به واسطه طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. عکسهای محصول مورد نظر نیز در کیفیت های بالا می تواند برای جذب بیشتر در طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید کمک کند. راه های بسیاری وجود دارد که محصولات در فضای مجازی بتوانند دیده شوند.
به عنوان مثال ایجاد صفحه ها و پیچ های مربوط به هر تجارت می تواند در ارائه خدمات آنلاین به مشتریان در طراحی سایت مرکز تجاری کمک بسیاری کند. طراحی وب سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید نیز یکی از تخصصی ترین روش ها برای جذب مخاطبان است. می توان گفت که با ایجاد وب سایت مرکز تجاری به صورت حرفه ای می توانید برند مورد نظر خود را در سراسر جهان شناخته سازید. ساخت سایت مرکز تجاری می تواند به گونه ای باشد که همه افراد بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
واردات و صادرات محصولات تجاری یکی از مهمترین ویژگی کالاهای تجاری است که می توان با طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید با قابلیت چند زبانه بودن مشتریان خارجی را نیز به خرید و بازدید از سایت تجاری وا داشت. از این رو طراحی سایت مرکز تجاری می تواند برای هر مجتمع تجاری و یا مشاغل تجاری در حد کوچک نیز باعث رونق و افزایش پیشرفت کارهای تجاری این افراد در نظر گرفته شود.
شرکت رایان یکی از پیشگامان در راه اندازی سایت مرکز خرید است. این شرکت توانسته در دوره های مختلف با طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید کسب و کارهای تجاری را رونق ببخشد. شرکت رایان می تواند در ایجاد وب سایت مرکز تجاری از امکانات متفاوتی نسبت به سایر شرکت هایی که طراحی وب سایت مرکز تجاری را انجام می دهد، ارائه دهد. این شرکت با استفاده از متد های نوین و برنامه نویسی های پیشرفته به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند خدمات متنوعی را از ساخت سایت مرکز تجاری دریافت کنند.
گرافیک حرفه ای سایت و سرعت بالای سایت برای طراحی سایت مراکز تجاری اهمیت بالایی دارد. از این رو برای اینکه بتوانید در تجارت خود موفق شوید باید راه اندازی سایت مرکز تجاری خود را به یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمانی طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید بسپارید.

استفاده از سئو در طراحی سایت مرکز تجاری

اگر می خواهید که طراحی سایت مرکز تجاری شما بتواند در رتبه بندیهای موتورهای جستجو گوگل در قسمت بالای جدول واقع شود باید حتما به این نکته دقت کنید که طراحی وب سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید را با اصول سئو سایت انجام دهید. متاسفانه بسیاری از شرکت هایی که ایجاد وب سایت مرکز تجاری را انجام می دهند با اصول سئو آشنایی ندارند و تنها در مورد آن اطلاعات محدود و کمی را در اختیار دارند.
بنابراین کسب اطلاعات از شرکتی که می خواهد ساخت سایت مرکز تجاری را انجام دهد می تواند یکی از مهمترین مواردی باشد که باید در طراحی سایت مرکز تجاری به آن عمل کنید. شرکت رایان با داشتن تیم قوی در طراحی سایت مرکز تجاری می تواند این امر را به راحتی برای شما انجام دهد. اصول سئو و بهینه سازی سایت می تواند از طریق رعایت اصولی بسیار ساده در طراحی وب سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید انجام شود.
رعایت این اصول می تواند شما را در ابتدای فهرست گوگل قرار دهد. مخاطبان اصولا سایت های اولی را که گوگل برای آنان بالا می آورد را مورد بازدید قرار می دهند. از این رو هر چه در طراحی سایت مرکز تجاری از این اصول به طور مناسب استفاده شده باشد این بازدید ها بیشتر می شود.
در نتیجه رتبه شما در بین سایت های دیگر در مرحله بالایی قرار خواهد گرفت. این امر می تواند در گسترش حرفه و تجارت شما بسیار مورد توجه واقع شود. محصولات شما از این طریق بیشتر دیده می شوند و در نتیجه افراد را به خرید وادار می کنند. از این رو در ایجاد وب سایت مرکز تجاری خود می توانید به موفقیت بالایی دست پیدا کنید.

طراحی سایت مرکز تجاری با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد می تواند قیمت های متفاوتی را داشته باشد. شرکت رایان با مناسب ترین قیمت می تواند طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید را برای شما به راحتی و با صرف هزینه اندک انجام دهد. تیم حرفه ای در راه اندازی سایت مرکز تجاری در این شرکت می توانند با بهترین کیفیت و هزینه مقرون به صرفه طراحی سایت مرکز تجاری را برای شما انجام دهند.

از این رو می توانید با اعتماد به شرکت رایان با خیال راحت طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید خود را به آنان بسپارید.

پیشنهاد می کنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت وردپرسطراحی پورتال

ویژگی ها و نکاتی که باید در طراحی سایت مرکز تجاری به آنها توجه کنیم

از آنجایی که طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید بسیار مورد توجه مشاغل مختلف تجاری قرار گرفته است، آنها از این روش در صدد فروش هر چه بیشتر محصولات خود و گسترش تجارت خود هستند. برای اینکه ساخت سایت مرکز تجاری بتواند بسیار کارآمد باشد و مشتریان بتوانند به آن دسترسی راحتی داشته باشند در طراحی وب سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید باید به نکات بسیاری دقت کرد.
می توان گفت که رعایت این اصول در راه اندازی سایت مرکز تجاری می تواند سایت شما را بسیار مورد توجه قرار دهد و می تواند پاسخگوی مناسبی برای رفع نیازهای تجاری افراد باشد. می توانید این نکات را به صورت زیر مورد بررسی قرار دهیم.
راه اندازی سایت مرکز تجاری

  • اولین نکته ای که در طراحی سایت مرکز تجاری باید در نظر گرفته شود هدف شرکت از طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید می تواند باشد. در واقع متناسب با نوع کسب و کار شما ایجاد وب سایت مرکز تجاری می تواند دارای اشکال متفاوتی باشد. در ابتدا باید شفاف سازی های مناسب صورت گیرد تا بر اساس آن و نیاز تجارت مورد نظر ساخت سایت مرکز تجاری به راحتی صورت گیرد.
  • طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید باید به گونه ای باشد که از نظر گرافیکی دارای جاذبه کشش مشتری باشد. در واقع با ساخت سایت مرکز تجاری در گرافیک های بالا به مخاطبان خود کمک می کنید که به وب سایت شما مراجعه کنند و محصولات شما را ببینند. می توان برای گرافیک راه اندازی سایت مرکز تجاری از موارد بسیاری استفاده کرد. به عنوان مثال رنگ های جذاب و گرم در ایجاد وب سایت مرکز تجاری می تواند نگاه را به خود جذب کند؛ بنابراین با انتخاب رنگ درست در طراحی سایت مرکز تجاری خود می توانید علاوه بر افزایش مشتری ها، هدف طراحی سایت مرکز تجاری خود را نیز بیشتر نشان دهید.
  • استفاده از عکس های متنوع در کیفیت های بالا می تواند جذابیت بصری طراحی سایت مرکز تجاری شما را بالاتر ببرد. عکس محصولات مورد نظر باید به گونه ای باشد که بتواند مخاطب را وادار به خرید کند. هر چه تعداد عکس های یک محصول بیشتر باشد طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید می تواند موفق تر شود.
  • سرعت بالا یکی از مواردی است که می تواند در ساخت سایت مرکز تجاری شما، کیفیت طراحی سایت مرکز تجاری را به خوبی نشان دهد. از آنجایی که افراد دچار مشغله های مختلفی در زندگی خود هستند آنها انتظار دارند که در کمترین زمان ممکن بتوانند از سایت بازدید کنند.
  • از آنجایی که گرافیک راه اندازی سایت مرکز تجاری و همچنین عکس ها در طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید باید در حد بالایی قرار گیرد نیاز به کد های برنامه نویسی دقیقی در طراحی سایت مرکز تجاری است تا بتوان از این طریق سرعت را در ساخت سایت مرکز تجاری بالا برد.
  • برای طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید نیاز به داشتن فرم و قالب مشخصی نیست؛ زیرا تنوع در کسب و کارهای تجاری بسیار بالا است. از این رو می توان از قالب هایی برای راه اندازی سایت مرکز تجاری استفاده کرد که بتواند دارای فرم های زیبا و اختصاصی و در عین حال با سرعت بالا باشد.
  • استفاده از محتوای جذاب می تواند در طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید بسیار تاثیر گذار باشد. همانطور که می دانیم جملات می توانند در ضمیر ناخودآگاه افراد تاثیرات خارق العاده ای را داشته باشند. یک جمله خاص و بدون تکرار می تواند ملکه ذهن مخاطبان شود در نتیجه تمایل آنها به خرید و بازدید از سایت شما بالاتر می رود.
  • در طراحی سایت مرکز تجاری باید به این نکته دقت کرد که فرم و ساختار سایت به گونه ای باشد که بتواند در دستگاه های مختلف از جمله گوشی موبایل به راحتی بالا بیاید. این ویژگی یکی از مهمترین نکاتی است که باید در طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید به آن توجه کرد. پشتیبانی سایت از سیستم عامل های مختلف سبب میشود که افراد در هر کجایی که هستند به راحتی به سایت شما دسترسی داشته باشند. این نکته باید در طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید حتما رعایت شود.
  • پرداخت آسان در طراحی سایت مرکز تجاری می تواند بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. از آنجایی که سفارشات و ثبت و پرداخت آن به صورت اینترنتی و آنلاین صورت می گیرد، در راه اندازی سایت مرکز تجاری باید سرعت انتقال داده ها در حد بالایی باشد که قطعی در زمان پرداخت در طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید ایجاد نشود. قطعی سایت می تواند عملیات خرید را به صفحه اول سایت برگرداند و این امر می تواند موجب نارضایتی مخاطبان و مشتریان باشد.
  • امنیت بالا در طراحی سایت مرکز تجاری و یا طراحی سایت مرکز خرید باید یکی از نکاتی باشد که طراحان سایت تجاری باید به آن توجه کنند؛ زیرا اطلاعات کارت و حساب مشتری از طریق پرداخت آنلاین می تواند در صورت بالا نبودن امنیت سایت تجاری توسط افرادی سودجو هک شود.
  • طراحی سایت تهران طراحی سایت اختصاصی

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 
 

نصب دوربین مداربسته شامل مراحل گوناگونی است. استفاده از دوربین های مدار بسته برخلاف بسیاری دیگر از وسایل الکترونیکی دیگر به سادگی و به تنهایی ممکن نبوده و علاوه بر طراحی نقشه و برنامه‌ریزی، نیازمند نصب تجهیزات گوناگون و هماهنگی بین آن‌هاست. پس از تشخیص بهترین نوع آرایش دوربین مدار بسته در محل به جهت پوشش حداکثری محیط، تجهیزات شبکه، ذخیره‌سازی و ارتباط میان آن ها نیز نیاز به نصب تخصصی دارد. به همین جهت در این مقاله قصد داریم آموزشی کلی در این جهت ارائه داده و مراحل مختلف آن را توضیح دهیم.

 

طراحی و برنامه‌ریزی نصب دوربین مدار بسته

بهترین روش نصب دوربین مداربسته به صورتی است که همه‌ی فضای خانه یا محل کار شما را پوشش داده و نقطه‌ای را خارج از دید باقی نگذارد. پیاده‌سازی همچین روشی هزینه‌ی بالایی داشته و گران تمام می‌شود، چرا که نیازمند نصب تعداد بالای دستگاه دوربین مدار بسته و ارتباط بین آن‌هاست. به جهت بهینه‌سازی این هزینه، لازم است که قسمت‌هایی که نیازمند نظارت ویدئویی هستند اولویت بندی شوند. در این مرحله نیاز است که نقشه‌ای از محل سکونت یا کار خود تهیه کرده و قسمت‌های حساس آن را مشخص کنید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که میدان دید دوربین مدار بسته نصب شده با اشیا خارجی بسته نشده باشد و قابلیت نظارت حداکثری و به تمام نقاط وجود داشته باشد.

به طور معمول استفاده از دوربین مدار بسته در قسمت های حساس به طوری که ورود، خروج و فعالیت‌های افراد، کارکنان و در صورت وقوع، سارقان را ضبط کند لازم است. به همین جهت، نصب دوربین مداربسته در محل‌هایی که بتواند درهای ورودی و خروجی را تماماً پوشش دهد ضروری است. از دیگر قسمت‌های ضروری برای نصب دوربین مداربسته می‌توان به پنجره‌های ساختمان اشاره کرد که می‌تواند برای نفوذ به داخل استفاده شود. نصب دوربین مدار بسته در فضاهای بزرگ مانند سالن، آشپزخانه و پارکنیگ، و همچنین سایر ورودی و خروجی‌ها مانند راه‌های ماشین‌رو و همچنین تراس‌های ساختمان ضروری است. باید توجه کرد که نصب دوربین مدار بسته در محلی با دسترسی دشوار برای سارقان انجام شود.

انتخاب تجهیزات لازم برای نصب دوربین مدار بسته

تجهیزات سیستم نظارت ویدئویی را می‌توان به صورت جدا تهیه کرده و یا به صورت پکیج تهیه کرد. به صورت حرفه‌ای، خرید پکیج‌های دوربین مدار بسته توصیه نمی‌شود. از جمله دلایل آن می‌توان به وجود تجهیزاتی بیش از حد نیاز (کابل‌های طولانی) و عدم عملکرد درست بعضی از تجهیزات در مقابل نیاز پروژه اشاره کرد. همچنین در پکیج‌های آماده‌ی دوربین مدار بسته برای نصب تجهیزات ذخیره‌سازی محدودیت فاصله داریم. به هر جهت خرید تجهیزات به صورت پکیج از لحاظ قیمتی به صرفه‌تر بوده و راحت‌تر است. معمولا برای نصب استفاده از 1 الی 3 دوربین مدار بسته (بسته به اندازه محل تا هر تعداد بیشتر) دستگاه ذخیره‌سازی دیجیتال (DVR)، تجهیزات مانیتورینگ و کابل‌های مربوطه لازم است. همچنین در استفاده‌های جزئی‌تر می‌توان از دوربین های بدون سیم استفاده کرد.

برای خرید و نصب دوربین مدار بسته، محل پوشش تصاویر و کاربرد مورد نیاز ما تعیین‌کننده است:

-در محل های سرپوشیده می‌‌توان از دوربین مدار بسته ارزان‌تر و مخصوص داخل نصب کرد که در صورت نصب در خارج از ساختمان، در حضور باران و رطوبت دچار مشکل می‌شود، فلذا برای فضای باز نیاز به دوربین مدار بسته ضد آب و گران‌تر داریم.

-استفاده از دوربین های بی‌سیم نیز بسیار راحت‌تر بوده و نصب دوربین مداربسته بی‌سیم ساده‌تر و بدون سوراخکاری فراوان است. به هر جهت در مکان‌های بزرگ و تعداد بالای دستگاه، نصب دوربین مداربسته بی‌سیم اصلا توصیه نمی‌شود. در این دوربین‌ها با دور شدن از محل ارسال سیگنال، کیفیت تصاویر دچار افت شدید می‌شود.

-بعضی دوربین‌ها نیز فقط در صورت احساس حرکت تصاویر را ضبط کرده و مانند دزدگیر عمل می‌کنند که در کاربری مورد نیاز، می‌‌توانند به صرفه باشد.

-دوربین‌‌های تحت شبکه (IP) می‌توانند تصاویر را از طریق اینترنت منتقل کرده و کاربر در صورت نیاز از هر محلی که به شبکه‌ی اینترنت دسترسی دارد، از روی گوشی موبایل تصاویر زنده از منزل یا محل کار خود را مشاهده کند.

تصاویر ثبت شده توسط دوربین مدار بسته نیازمند تجهیزات ذخیره‌سازی و مانیتورینگ هستند. به همین منظور باید برای ذخیره‌سازی اطلاعات اقدام به خرید دستگاه ذخیره‌سازی دیجیتال (DVR) کرد. دستگاه DVR می‌تواند با اتصال به دوربین مدار بسته، اطلاعات تصاویر را دریافت کرده و اقدام به ذخیره‌سازی و پخش آن کند. برای پخش می‌‌توان از صفحه نمایش کامپیوتر یا یک تلویزیون معمولی استفاده کرد. حافظه‌ی دستگاه‌های DVR و تعداد ورودی در آن‌ها بسته به نیاز مشتری متفاوت است و در هنگام خرید باید به آن دقت کرد. دستگاه‌های DVR می‌توانند اطلاعات صد ها دوربین را دریافت، پخش و ذخیره کنند، و یا اطلاعات یک روز از یک دوربین را در خود نگاه دارند.

برای نصب دوربین مداربسته می‌توان از تجهیزات دیگر ذخیره‌سازی شامل نوارهای ضبط آنالوگ (VCR) و دستگاه ذخیره‌سازی تحت شبکه (NVR)  نیز استفاده کرد. نحوه‌ی عملکرد این ها هم مشابه DVR است، با این تفاوت که در VCR از نوارهای خالی برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده می‌شود. در دستگاه ذخیره سازی تحت شبکه نیز از سیگنال اینترنتی به این منظور استفاده می‌شود. دستگاه‌های NVR در دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) کاربرد دارند. به دلیل حجم پایین سیم‌کشی در این نوع دستگاه‌های ذخیره‌سازی، استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. همچنین با استفاده از NVR با فاصله گرفتن از دوربین و زیاد شدن طول کابل، کیفیت تصاویر دستخوش تغییر نمی‌شود.

دستگاه DVR

مراحل نصب دوربین مدار بسته

انتخاب محل نصب

برای نصب دوربین مدار بسته در قسمت‌های داخلی ساختمان باید توجه کرد که بهترین نقطه برای پوشش حداکثری و بهینه‌ی فضا انتخاب شود. معمولا در فضاهای داخلی گوشه‌ی بالای ساختمان که محل تقاطع سقف و دیوار است محلی مناسب برای دوربین مدار بسته می‌باشد. دوربین باید با زاویه‌ای به سمت پایین قرار گیرد. همچنین در فضاهای خارجی ساختمان باید توجه داشت که دوربین در معرض دید بوده ولی ارتفاع دوربین با زمین تا حدود حداقل 3 متر باشد، چرا که برای متخطیان به سادگی قابل دسترسی و آسیب‌رسانی نباشد.

اتصال به ساختمان

اولین مرحله در اجرای سیستم نظارت ویدئویی، وصل آن به دیوار (یا قسمت نگهدارنده از ساختمان) است. به طور معمول نصب دوربین مدار بسته با استفاده از سوراخکاری و پیچ انجام می‌شود، هرچند برخی از دوربین های مدار بسته دارای قسمت چسبناکی برای اتصال به دیوار هستند. استفاده از چسب برای نصب دوربین مداربسته مطمئن نبوده و به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. مراحل معمول برای نصب دوربین مداربسته با دریل و سوراخ‌کاری شامل علامتگذاری محل پیچ‌ها روی دیوار، سوراخکاری نقطه‌های علامت‌گذاری شده با دریل، جا زدن رول پلاک و پیچ کردن دوربین در محل مشخص شده است. در انتها می‌توان دوربین مدار بسته را در زاویه‌ی دلخواه تنظیم نمود.

منبع تغذیه

پس از نصب دوربین مداربسته باید منبع تغذیه‌ی آن را وصل نمود. تمام دوربین‌های مدار بسته در درجه‌ی اول نیاز به یک کابل برای انتقال انرژی هستند. حتی دوربین مدار بسته بی‌سیم نیز برای برق خود نیاز به سیم دارد و اصطلاح بی‌سیم به انتقال اطلاعات صدا و تصویر مربوط می‌شود. کابل برق دوربین مدار بسته را باید از طریق سوکت به پشت دستگاه وصل کرده و از سمت مقابل به برق شهری وصل کنیم. در دوربین های مدار بسته ضد آب که در فضاهای آزاد و در معرض باران کاربرد دارند، باید سوکت‌های برق در درپوش‌های ضد آب قرار گیرند.

اتصال به دستگاه ذخیره‌سازی

انتقال داده در دوربین مدار بسته با کابل BNC انجام می‌شود. کابل‌های BNC کابل‌های متقارنی بوده که استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. در نصب دوربین مداربسته باید ابتدا یک طرف کابل BNC را به خروجی دوربین (Output) و سمت دیگر آن را به ورودی دستگاه ذخیره‌ساز دیجیتال (DVR) متصل نمود. درگاه ورودی در DVR مهم است و باید به خاطر داشت که از کدام درگاه استفاده می‌شود، چرا که در هنگام مشاهده‌ی تصاویر به این اطلاعات نیاز داریم. در صورتی که دوربین مدار بسته قابلیت استفاده از کابل BNC را ندارد باید از تجهیزات تبدیل به BNC که به سادگی قابل تهیه‌اند، استفاده کرد.

دوربین‌های بی‌سیم

دوربین های بی‌سیم نیاز به کابل BNC جهت انتقال اطلاعات از دوربین به دستگاه DVR ندارند. برای استفاده از این دوربین‌ها نیاز به کامپیوتری با قابلیت اتصال Wireless به دوربین داریم. بعضی از دوربین‌ها نیز دارای یک گیرنده‌ی کوچک هستند که با استفاده از درگاه USB به کامپیوتر متصل می‌شود. نرم‌افزار مورد استفاده در این نوع دوربین‌ها توسط شرکت سازنده ارائه شده و باید برای استفاده از آن این نرم‌افزار را بر روی کامپیوتر مورد استفاده نصب نمود. مراحل کار با دوربین توسط سازنده در نرم‌افزار توضیح داده شده است. این دوربین‌ها دارای یک IP هستند (مانند 192.168.0.1) که می‌‌توان با تایپ آن در بروزر کامپیوتر به تصویر دوربین دسترسی پیدا کرد.

اتصال به مانیتور

پس از دریافت تصاویر از دوربین و انتقال آن‌ها به دستگاه DVR برای ذخیره‌سازی، نوبت به نمایش تصاویر روی مانیتور جهت نظارت ویدئویی می‌رسد. برای اتصال دستگاه DVR به مانیتور می‌‌توان از کابل‌های BNC، HDMI و کوآکسیال استفاده کرد. می‌توان به تعداد ورودی دستگاه DVR به آن دوربین متصل کرد، ولی برای گرفتن خروجی و مشاهده تصویر باید به اینکه هر دوربین به کدام ورودی متصل شده توجه کرد. با استفاده از هر نوع از کابل‌های قابل استفاده، باید ابتدا یک سر کابل را به قسمت خروجی (Output) دستگاه ذخیره‌ساز دیجیتال (DVR) متصل کرده و سپس قسمت دیگر آن را به قسمت ورودی (Input) تلویزیون یا صفحه نمایش، متصل کرد.

اکنون پیاده‌سازی سیستم نظارت ویدئویی به پایان رسیده است. لذا باید برای رفع هرگونه مشکلات، مراحل نصب را بازبینی و کنترل کرد. ابتدا باید مطمئن شد که دوربین، مانیتور و دستگاه DVR همگی به درستی به منبع برق متصل بوده و روشن هستند. سپس کابل‌های ارتباطی بین آن‌ها و صحت نصب در آن‌ها کنترل شود. استفاده از درگاه درست ورودی و خروجی در دوربین، DVR، و مانیتور بسیار مهم است. بعضی از مانیتورها می‌توانند ورودی های مختلفی را به صورت همزمان نمایش دهند، در حالی که  در بعضی دیگر باید با استفاده از دکمه‌ی Input ورودی نمایش داده شده را تغییر داد.

 

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

 

  دوربین تشخیص چهره

 

راهکارهای بهبود سیستم

محل درست قرارگیری DVR

در نصب یک سیستم نظارت ویدئویی از تعداد زیادی دوربین مدار بسته استفاده می‌شود. برای نصب دوربین مداربسته در بهترین و بهینه‌ترین حالت، بهتر است که از یک نقطه مرکزی جهت جمع‌آوری کابل‌های انتقال تصویر استفاده کرد. توجه کنید که در پیاده‌سازی یک سیستم واحد امنیتی، شما تنها به یک دستگاه DVR نیاز دارید، لذا بهتر است که این دستگاه در محلی قرار گیرد که در عین استفاده از کمترین کابل، راحت‌ترین دسترسی را به دوربین‌های مختلف در اتاق، حیاط، ورودی و خروجی، پارکنیگ، دفتر، انبار و سالن داشته باشد.

استفاده از کابل ترکیبی برق و تصویر

بهترین و رایج‌ترین نوع کابل برای استفاده در دوربین مدار بسته، استفاده از کابل ترکیبی برق و تصویر (Siamese) است. این کابل ها در واقع دو کابل متصل به هم هستند که قابلیت انتقال تصاویر و انرژی را به صورت همزمان میسر می‌کنند. در نتیجه برای نصب هر دوربین تنها نیاز به یک کابل داریم. قسمت قرمز و سیاه کابل ها برای انتقال برق (قرمز به نشانه قطب مثبت و سیاه به نشانه قطب منفی) و قسمت دیگر برای انتقال تصویر است که خود می‌تواند یک کابل BNC  یا کوآکسیال باشد.

استفاده از جعبه تقسیم

با استفاده از یک جعبه تقسیم می‌توان کابل برق همه‌ی دوربین‌ها را به یک نقطه متصل کرده و از سیم‌کشی منظم‌تری بهره برد. معمولا از این جعبه تقسیم ها برای دوربین‌هایی که به هم نزدیکند و یا دوربین‌هایی که به منبع برق در نزدیکی خود دسترسی ندارند استفاده می‌شود. جعبه‌های تقسیم به تعداد مشخصی خروجی داشته و قبل از تهیه جعبه تقسیم مناسب باید توجه داشت که چه تعداد دوربین برای استفاده از آن داریم. این دستگاه را باید پس از نصب به شبکه برق متصل کرد. از اشکالات استفاده از جعبه تقسیم نیز می‌توان به استفاده از متراژ بیشتری سیم انتقال برق اشاره کرد.

پنهان‌سازی سیم‌ها

برای نصب یک سیستم مرتب و با ظاهری زیبا، بهتر است سیم‌ها و کابل‌های استفاده شده را به خوبی پنهان کنیم. برای پنهان‌سازی کامل این سیم‌ها باید با برق‌کشی ساختمان و نقشه‌ی آن آشنا بوده و از لوله‌های از پیش تعیین شده استفاده کرد. همچنین در ساختمان‌هایی که از سقف کاذب بهره می‌برند می‌توان انتقال پنهان کابل‌ها را به سقف کاذب سپرد. به هر جهت و در صورت عدم امکان استفاده از این ویژگی‌های ساختمان، بهتر است سیم‌ها به صورت مرتب و از گوشه و کنارهای دیوار رد شده و با استفاده از منگنه یا داکت، مسیر آن‌ها را مشخص و مرتب کرد.

نصب دوربین مدار بسته

مشکلات نصب دوربین مداربسته

 

مشکلات نصب دوربین مداربسته چیست؟ در بسیاری از مواقع هنگام نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته تحت شبکه علیرغم رعایت همه موارد با مشکلاتی روبرو میشویم که با ترفندهای ساده میتوانیم آنها را برطرف کنیم. پیشرفت تکنولوژی در زمینۀ تصاویر ویدئویی تحت شبکه کار را ساده تر کرده است اما هنوز با راه اندازی سریع و بدون دردسر Plug and Play فاصله بسیاری دارد. در این مقاله، 10 روش ساده و کاربردی را با هم بررسی میکنیم:

  1. reboot یا راه اندازی مجدد نرم افزار دوربین مدار بسته
  2. استفاده از دستور Ping 
  3. بررسی جدول ARP (پروتکل تحلیل آدرس)
  4. بررسی تداخل آدرسهای IP
  5. بررسی اتصالات و برق دوربین مدار بسته
  6. بررسی کابل کشی
  7. بررسی رمز عبور دوربین مدار بسته
  8. به روزرسانی نرم افزار frameware
  9. برقراری ارتباط با شرکت سازنده دوربین مداربسته
  10. راه اندازی مجدد دوربین مدار بسته و برگرداندن تنظیمات دوربین مدار بسته به حالت پیش فرض(کارخانه)

حل مشکلات نصب دوربین مداربسته با ده قدم ساده

1.راه اندازی مجدد یا reboot دوربین مداربسته

یکی از راهکارهای حل مشکلات نصب دوربین مداربسته استفاده از reboot دوربین مداربسته است. عده ای اعتقاد دارند که این روش کلید طلایی رفع بسیاری از مشکلات در دنیای IT است. یعنی دستگاه را قبل از راه اندازی اصلی و استفاده ریبوت نمایید. قطعا راه اندازی مجدد دوربین مداربسته می تواند باعث پاک شدن حافظه کش (Flush)، کالیبره شدن تنظیمات و بررسی مجدد اتصالات شود. این مرحله کمترین هزینه و سختی را خواهد داشت و باید تنها کابل برق دوربین مداربسته را جدا کرده و 10 تا 15 ثانیه صبر نمایید و سپس دوباره اتصال را برقرار نمایید.

2. دستور Ping و شناسایی دوربین مدار بسته

برای به کار بردن دستور ping ابتدا باید پنجره run را با فشردن همزمان کلیدهای ویندوز و R را باز کنید. سپس با تایپ کردن “cmd” در پنجره جستجوی Start ویندوز می توانید وارد صفحه دستورات DOS ویندوز شوید و از فرمان “ping” برای بررسی اتصال دوربین مدار بسته استفاده نمایید. برای مثال اگر آدرس دوربین مداربسته شما 192.168.2.150 باشد، با تایپ و اجرای فرمان در پنجره cmd به شکل “ping 192.168.2.150 -t” می توانید ببینید که آیا اتصال شبکه با دوربین مداربسته برقرار است یا خیر. اگر با پاسخ “Destination Host Unreachable” مواجه شوید یعنی دستگاه مورد نظر در دسترس نیست و اگر باپاسخ “Request Timed Out” روبرو شدید یعنی دوربین مداربسته به شبکه متصل نیست.

3.بررسی جدول ARP (پروتکل تحلیل آدرس) براساس آدرسهای IP یا MAC 

داشتن آدرس MAC برای بدست آوردن و ثبت آدرس IP دوربین مدار بسته حیاتی است. این عدد معمولا بر روی یکی از بخشهای مهم دوربین مداربسته و یا بر روی بدنه اش ثبت شده است. خیلی خوب خواهد بود که لیستی از این آدرسهای MAC به همراه آدرسهای IP برای مقاصد اشکال یابی و رفع مشکلات آینده تهیه نمایید. همانند گزینه قبلی وارد صفحه دستورات DOS ویندوز شوید و از دستور ARP برای دیدن آدرسهای IP و MAC دستگاههای متصل به شبکه استفاده نمایید. براحتی با تایپ و اجرای دستور “arp -a” در صفحه Command Prompt یا همان صفحه دستوری DOS داخل ویندوز قابل اجراست. شما می توانید آدرس IP دوربین مداربسته را براحتی بوسیله دانستن آدرس MAC یا بلعکس بدست آورید.

4.بررسی تداخل آدرسهای IP 

حواستان باشد که بر روی دو دستگاه از یک آدرس IP یکسان استفاده نکرده باشید، زیرا با این کار براحتی دسترسی هر دو دستگاه به شبکه را با فرمان داخلی “cancelling out” ناخودآگاه قطع کرده اید. معمولا اشتباهی مثل یکسان تایپ شدن سهوی آدرس دوربینهای مداربسته یا gateway و یا Subnet بسیار رایج است که می تواند باعث بهم ریختگی کلی شبکه شود. دستور ARP که در راه حل سوم عنوان شد می تواند در اینجا هم بسیار کمک کننده باشد. بنابراین در حل کردن مشکلات نصب دوربین مداربسته تداخل آدرس های IP را حتما بررسی کنید.

5.بررسی اتصالات و برق دوربین مدار بسته

بیشتر دوربینهای مدار بسته یک ال ای دی نمایش دهنده وضعیت کارکرد دارند که روشن بودن دوربین مداربسته یا انتقال اطلاعات بر روی شبکه را نشان می دهد. بسیاری از مواقع این ال ای دی در داخل بدنه دوربینها تعبیه شده است. اگر دوربین مداربسته شما بوسیله آداپتور تغذیه می شود، در صورتی که LED روی دوربین روشن نبود نگاهی به آداپتور بیندازید. اگر دوربین مداربسته شما با PoE تغذیه می شود بررسی کنید که اتصال با سوئیچ PoE یا midspan برقرار باشد. بررسی نمایید که آیا دوربین مداربسته میزان وات مورد نیازش را از طریق منبع PoE تهیه می نماید یا خیر؟ زیرا معمولا دوربین مداربسته PTZ یا دوربینهای مدار بسته بیرونی با دستگاه کنترل دما، نیاز به High-PoE یا PoE+ با میزان 30 یا 60 وات خواهند داشت که بیشتر از توان سوئیچهای PoE عادی 15 واتی خواهد بود(نیاز به midspan با توان بیشتر). معمولا بعضی از دوربینهای مدار بسته که نیاز به توانی بیشتر از 15 وات داشته باشند، روشن می شوند و بالا می آیند ولی هیچ جابجایی تصویر یا پاسخی به دستورات PTZ نخواهند داد.

6.بررسی کابل کشی

اگر چراغ ال ای دی اتصالات دوربین مداربسته(Link) چشمک نمی زند باید به بررسی کابلها بپردازید زیرا که یکی از اشکالات رایج حول مسائل کابل کشی می چرخد. بررسی کنید که کابلهای داده گره خوردگی، ساییدگی، کشیدگی یا اتصالات انتهایی خرابی نداشته باشند. اتصالات کابلها و پچ پنل بوسیله دست و بسرعت درست شده اند و می توانند مشکل داشته باشند و یا در جای خود محکم نشده باشند که می تواند اتصالات را با مشکل روبرو کنند. بعضی مواقع کابل پاور متصل به دوربین مداربسته می تواند آنرا روشن کند اما ممکن است سیمهای انتقال داده دچار تداخل شده باشند یا اصلا اتصالشان با شبکه داده ها بر قرار نباشد. برای بررسی ارتباط سخت افزاری براحتی با استفاده از یک تستر کابل می توانید کابل کشی را بررسی نمایید یا از یک کابل شبکه خوب برای تست دوربین مداربسته استفاده نمایید. اگر از پچ پنل استفاده می کنید بهتر است کابل پچ پنل را که معمولا نادیده گرفته می شود بررسی نمایید.

7.بررسی پسورد دوربین مدار بسته

در صورتی که بتوانید دوربین مدار بسته را با دستور Ping ببینید ولی دوربین با دستگاه VMS یا از طریق جستجوگر وب یا ابزارهای دیگر قابل دیدن نباشد ممکن است علت استفاده از پسورد غلط یا در کل رمز عبور نادرست(VMS) باشد. اگر پسورد پیش فرض جواب نداد احتمالا توسط کسی تغییر کرده باشد و باید پسورد جدید را بیابید. شرکتهای تولیدکننده دوربین مداربسته جدیدا بر روی تغییر پسورد توسط کاربران در ابتدای استفاده تاکید بسیاری دارند. با این کار امنیت افزایش می یابد اما مشکلات اشکال یابی بعدی ممکن است شما را با ندانستن پسورد جدید اذیت کنند. اگر شک دارید که پسورد صحیح را فراموش کرده باشید همانند روش 10 دوربین را به حالت تنظیمات پیشفرض کارخانه بر گردانید یا بروش 9 با شرکت تولیدکننده تماسی برقرار نمایید.

8.بروزرسانی نرم افزار فرم ور(Firmware) 

من شخصا این مورد را قبل از هر عمل دیگری بررسی می کنم. برای حل مشکلات نصب دوربین مداربسته باید از نرم افزارهای به روز رسانی شده استفاده کرده باشید. اگر میبینید که دوربین مداربسته روشن است و بصورت آنلاین و زنده می توانید از طریق صفحه وب آنرا مشاهده نمایید ولی با دستگاههای دیگر به مشکل خورده اید (مثلا با VMS قادر به برقراری ارتباط نیستید)، بروز بودن نرم افزار فرم ور دوربین مداربسته را بررسی نمایید. اگر بروز نبود باید نرم افزار فرم ور را بروز نمایید. اینکار در موارد زیادی مشکلات را حل می نماید ولی مواردی هم هست که باعث ایجاد مشکل می شود و باید مراقب باشید.

9.قهرمان بازی در نیاورید با شرکت سازنده یا نمایندگی تماس بگیرید

اگر مراحل بالا را امتحان کرده اید اما هنوز نمی توانید با دوربین مداربسته ارتباط برقرار نمایید بهتر است بر روی سایت سازنده دوربین مداربسته مدل دقیق آن را بیابید و از آنها کمک بخواهید. اگر دیدید کمکی به شما نمی شود به بخش خدمات پشتیبانی تماس بگیرید. شاید از طریق ریموت بتوانند با برقراری ارتباط از طریق اینترنت با شما مشکل را برطرف کنند. نگران نباشید معمولا تکنسینهای شرکتهای پشتیبان، از پروسه RMA استفاده می کنند و در صورت وجود مشکل غیر قابل حل یا احتیاج به تعمیر و جایگزینی، در پروسه گارانتی (شرکت معتبر!) براحتی مشکل شما حل خواهد شد.

10.ریست دوربین مدار بسته و برگرداندن تنظیمات دوربین مدار بسته به حالت پیش فرض(کارخانه)

بعضی از کاربران این حرکت را سخت ترین مرحله می دانند. بر عکس نکته اول که دوربین مداربسته را مجددا راه اندازی می کردید، برگرداندن دوربین مداربسته به حالت پیش فرض کارخانه تمام تنظیمات و تغییراتی را که انجام داده اید به حالت پیش فرض اولیه دوربین مدار بسته براساس تنظیمات کارخانه برخواهد گرداند. اکثر دوربینهای مدار بسته تحت شبکه بر روی بدنه یا بورد دارای یک سوراخ ریز هستند که در زیر آن دکمه برگشت دستگاه به حالت کارخانه قرار گرفته است. متاسفانه سیستم عاملهای دوربینهای مداربسته بعضی مواقع می توانند با خطا در تنظیمات یا مشکل در کارکرد روبرو شوند و دوربین از دسترس شما خارج شود. با تغییر تنظیمات دوربین به حالت کارخانه، دوربین به حالت ثابت و پایدار اولیه برخواهد گشت ولی با اینکار تمام تنظیمات و تاریخچه کارها بر روی دوربین مداربسته حذف خواهد شد(تاریخچه و History مهمی که بعدها می توانست در اشکال یابی کمک کننده باشد).

نکته‌ای درمورد دوربین مداربسته آنالوگ HD

اگر دائم دچار مشکل می شوید و یا از آن دسته کاربرانی هستید که می خواهید تنظیمات ساده تری را تجربه نمایید از تکنولوژی آنالوگ HD استفاده نمایید. در استاندارد آنالوگ HD، مثل تکنولوژیهای آنالوگ قدیمی NTSC/PAL، دوربینهای مداربسته به پیچیدگی کامپیوتر نیستند و براحتی با برقراری اتصال فیزیکی با یک رکوردر بدون نیاز به رمز عبور، firmware، آدرس IP یا سازگاری نرم افزاری، قابل استفاده خواهند بود. البته دوربین‌های مداربسته تحت شبکه رزولوشن بیشتر، قابلیت‌های پیشرفته تر و بهتر و پشتیبانی وسیعتری دارند؛ ضمن اینکه دوربین مداربسته آنالوگ HD محدودیتهای مختص به خودش را در برابر دوربینهای مداربسته تحت شبکه خواهد داشت. اما برخی کاربران، مخصوصا کسانی که بیشتر طرفدار سادگی سیستمها و نیاز کمتر به نیروی آموزش دیده IT و هزینه کمتری هستند، دوربینهای مدار بسته آنالوگ HD را انتخاب می کنند.

مهر تجارت نمایندگی اصلی برند هایک ویژن در ایران. ما در شرکت مهر تجارت مفتخریم که با اتکا به تجربیات چند ده ساله پرسنل متخصصمان از صفرتا صد پروژه های مختلف در زمینه نظارت تصویری، نصب دوربین مداربسته ، پشتیبانی و نظارت بر سیستم های نظارتی را در کمترین زمان ممکن و با هزینه های مقرون به صرفه برای شما عزیزان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()